logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Serwersms.pl partnerem Payu

  PR 16.03.2016, przeczytano 441 razy

Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła współpracę z PayU. Z tej okazji przygotowała specjalną ofertę dla Partnerów PayU. Informacja ta z pewnością ucieszy wszystkich znających mechanizm i doceniających efektywność mobilnego marketingu. Nie tylko właścicieli e-sklepów, ale każdy podmiot, który w szybki i bezpośredni sposób chce dotrzeć ze swoją ofertą do klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-serwersms.pl-partnerem-payu,27847,artykul.html

Współpracujący z PayU będą mogli przetestować usługi proponowane przez SerwerSMS.pl. i ocenić ich funkcjonalność. Będą mieli możliwość m.in.: prowadzenia dwukierunkowej, masowej komunikacji z klientem, informowania go o promocjach i wyprzedażach, czy dokonania analizy otrzymanych raportów z doręczeń wiadomości oraz statystyk. Żeby skorzystać z oferty wystarczy wejść na stronę benefity.payu.pl dalej przez zakładki Generowanie sprzedaży i Kampanie reklamowe, wybrać usługę i pobrać kod.

Jak mówi Daniel Zawiliński, CMO Platformy SerwerSMS.pl: „Usługi dostępne w ramach Platformy SerwerSMS.pl pozwalają na prowadzenie profesjonalnej komunikacji w biznesie, przez instytucje publiczne oraz w obszarze B2C. Powiadomienia SMS mogą być zarówno głównym narzędziem, jak i doskonałym uzupełnieniem działań sprzedażowych, kampanii promocyjnych, a nawet reklamowych”.

Z promocyjnej oferty SerwerSMS.pl mogą korzystać wszystkie firmy, które mają wdrożony system płatności PayU. Jak mówi Edyta Ziajowska, Dyrektor Marketingu PayU: „Mamy nadzieję, że oferta naszego nowego Partnera w Systemie Benefitowym PayU pozwoli naszym klientom biznesowym wybrać najskuteczniejszy sposób wykorzystania kanałów tekstowych, głosowych i video w prowadzonych działaniach marketingowych i tym samym zwiększyć sprzedaż oferowanych przez nich produktów i usług”.

Źródło: SerwerSMS.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764