logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma streamingowa Max startuje w czerwcu

  PR 22.03.2024, przeczytano 857 razy
ilustracja

Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce już w czerwcu tego roku. Unikatowa platforma streamingowa  zaoferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych. 17 czerwca w serwisie premierę będzie mieć wyczekiwany drugi sezon serialu "Ród Smoka". Start serwisu Max w Polsce będzie największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. To także największa premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-streamingowa-max-startuje-w-czerwcu,403571,artykul.html

Już w czerwcu platforma Max zapewni użytkownikom niespotykane emocje. Na jej szeroką i jedyną w swoim rodzaju ofertę programową będą składać się seriale, filmy pokazywane wkrótce po premierach kinowych, produkcje dokumentalne oraz kultowe programy telewizyjne i międzynarodowe wydarzenia sportowe. Max zapewni subskrybentom ponad dwukrotnie większą bibliotekę treści w porównaniu z HBO Max. Serwis streamingowy zaoferuje użytkownikom także dostęp do najpopularniejszych kanałów telewizyjnych w różnych kategoriach tematycznych, w tym do kluczowych lokalnych i globalnych stacji newsowych – TVN24 i CNN.

"Ogromnie się cieszę mogąc podzielić się ekscytującą informacją, że wejście Max na polski rynek nastąpi już w czerwcu. Max będzie platformą, na której użytkownicy znajdą niezrównaną bibliotekę treści – najlepsze światowe i polskie filmy oraz seriale. Mam nadzieję, że dostarczą one naszym widzom mnóstwo rozrywki, niezapomniane emocje i wzruszenia. Max otwiera również przed całą branżą, w tym rynkiem reklamy i dystrybucji, nowe możliwości współpracy. Na tę chwilę czekaliśmy 2 lata. Jest to ważny krok na drodze rozwoju naszych platform streamingowych. Staramy się, by były one jak najlepiej dopasowane do potrzeb i gustów naszych widzów. To także nowy rozdział w obszarze inwestycji Warner Bros. Discovery w Polsce w najlepsze treści lokalne. Chcemy stać się platformą pierwszego wyboru, na której każdy odbiorca znajdzie dla siebie niezliczone tytuły filmowe, dokumentalne, serialowe, telewizyjne, a ponadto sport, informacje i programy dla dzieci"  – mówi  Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN. 

Na części europejskich rynków Max będzie dostępny już 21 maja, między innymi w państwach skandynawskich, Europy Środkowo-Wschodniej czy Półwyspu Iberyjskiego. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie, Max będzie dostępny w 25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu Max obejmie łącznie 65 państw i terytoriów. 

Platforma została starannie zaprojektowana tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa, stabilności i łatwości w użytkowaniu, ale również umożliwić subskrybentom korzystanie z opcji personalizacji, które pozwalają dostosować Max do indywidualnych preferencji użytkowników. 

"W Max stworzymy przestrzeń, w której każdy znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Głęboko wierzę w to, że Max będzie inspirować i angażować użytkowników w Polsce, tak, jak z sukcesem robi to w USA i Ameryce Łacińskiej. Jesteśmy na progu czegoś wielkiego – unikatowego połączenia naszych najważniejszych marek, czyli HBO, Warner Bros. oraz uniwersum DC, z najpopularniejszymi wśród widzów produkcjami lokalnymi. Max to wyjątkowa oferta dostępna zarówno w formie “na żądanie”, jak i kanałów linearnych. Max będzie niezrównany pod względem contentowym i bardzo konkurencyjny cenowo"  – podkreśla  Maciej Gozdowski, Group Vice President – Streaming w TVN Warner Bros. Discovery.

Na platformie Max, już 17 czerwca, zadebiutuje długo oczekiwany drugi sezon serialu HBO Original “Ród Smoka”. Subskrybenci Max zyskają dostęp do najwyższej jakości rozrywki – filmów takich jak: “Barbie”, “Aquaman i Zaginione Królestwo” czy “Wonka”, a także oryginalnych produkcji HBO – “Detektyw: Kraina nocy”, “Reżim”, “Sympatyk” czy premierowy drugi sezon serialu “Przeklęty: Życie i śmierć Roberta Dursta”. W przyszłości na platformie pojawią się także wyczekiwane seriale Max Original takie jak drugi sezon “Odwilży” Xaverego Żuławskiego czy “Pingwin” oraz film “Diuna: Część Druga”. 

Max to także miejsce dla wielbicieli fascynujących i często kontrowersyjnych produkcji dokumentalnych. Jeszcze w tym roku w serwisie zadebiutują polskie dokumenty Max Original – „Król Zanzibaru”, „Łowcy skór” czy „Hope” Martyny Wojciechowskiej. Max w Polsce pracuje także nad dwoma nowymi produkcjami serialowymi, do których zdjęcia rozpoczną się już wkrótce.

Na platformie Max będzie można zobaczyć każdy moment najważniejszego wydarzenia sportowego tego roku, czyli Letnich Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. To wydarzenie przyciąga przed ekrany setki milionów ludzi z całego świata i cieszy się najwyższym zainteresowaniem kibiców wielu dyscyplin sportowych niemal wszystkich państw na świecie. Będzie to pierwsze tak spektakularne wydarzenie sportowe, do transmisji którego dostęp będą mieli wszyscy subskrybenci platformy Max. 

Użytkownicy w Polsce będą mogli uzyskać dostęp do najlepszych treści także w modelu AdLite – w bardzo korzystnej cenie połączonej z ograniczoną liczbą reklam.

"Wprowadzenie pakietu z reklamami w Max to wyraz naszego zobowiązania do tworzenia innowacji w każdym obszarze działalności, w tym także w zakresie produktu reklamowego. Rozległe doświadczenia związane z Ad Lite wynieśliśmy z Playera, w którym ten model z powodzeniem funkcjonuje od kilku lat. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne, które pierwszy raz umożliwią reklamodawcom komunikację przy różnorodnych treściach wysokiej jakości, które nigdy wcześniej nie były dostępne w modelu reklamowym. Kompletny ekosystem streamingowy TVN Warner Bros. Discovery będzie bezprecedensowy na polskim rynku i umożliwi emisję reklam na jeszcze większą skalę przy najlepszym lokalnym i światowym contencie. Z perspektywy naszego produktu reklamowego, jest to kolejna przełomowa innowacja produktowa po wprowadzeniu DAI, Ad_Auction, kanałów nowej generacji FAST i oferty BVOD. Rewolucja na rynku reklamy wideo staje się faktem"  – mówi  Dorota Żurkowska, Senior Group Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.

Oferta pakietowa Max będzie konkurencyjna i wyróżni się dostosowaniem do potrzeb odbiorców. W Polsce Max zaoferuje trzy różne pakiety, z możliwością wykupienia subskrypcji miesięcznej lub rocznej oraz pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” za miesięczną opłatą. Dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 będzie obejmował wszystkie pakiety, co oznacza, że każdy użytkownik platformy uzyska pełny dostęp do najlepszych relacji z największego święta sportu. Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport” będzie mógł dokupić każdy użytkownik subskrybujący platformę. Kanały i treści dostępne na żywo w ramach każdego z pakietów mogą zawierać reklamy.

Pakiet podstawowy:

  • Cechuje go bardziej przystępna cena, a więc większa dostępność najwyższej jakości treści przy ograniczonej liczbie reklam. Taka usługa znana jest już polskim użytkownikom Playera, który jest lokalnym pionierem w zastosowaniu rozwiązań łączących tańsze subskrypcje z limitowaną liczbą wyświetlanych reklam.
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie.
  • Jakość Full HD. 

Pakiet Standard:

  • Oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. 
  • Jakość Full HD. 
  • Możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline. 
  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.

Pakiet Premium:

  • Najlepsze doświadczenie oglądania seriali, filmów i programów. 
  • Oglądanie seriali, filmów i programów na czterech obsługiwanych urządzeniach jednocześnie. 
  • Jakość Full HD lub 4K, dźwięk Dolby Atmos przy wybranych tytułach. 
  • Możliwość pobrania do 100 dostępnych tytułów, aby oglądać je offline. 
  • Dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam.

Pakiet dodatkowy “Kanały TV i Sport”:

  • Dostęp do bogatej biblioteki kanałów na żywo m.in. stacji informacyjnych – TVN24 i CNN, rozrywkowych – TVN, TVN7, dla dzieci – Cartoon Network i Cartoonito, a także sportowych – Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym tenisowych Wielkich Szlemów, Pucharu Świata w skokach narciarskich, Speedway Grand Prix, kolarskich wielkich tourów, wyścigu 24h Le Mans i wielu więcej.
  • Dostępny jako dodatek do każdego bazowego pakietu.
  • Oglądanie kanałów telewizyjnych i relacji sportowych na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie (w ramach możliwości pakietu bazowego). 

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764