logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Tagmax klientem Hanami Communications

  PR 16.08.2018, przeczytano 401 razy

Tagmax, interaktywna platforma video e-commerce podjęła współpracę z agencją Hanami Communications w zakresie kompleksowej obsługi komunikacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-tagmax-klientem-hanami-communications,37591,artykul.html

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji  dla marki Tagmax w kanałach online i offline, będzie także doradzać klientowi w zakresie rozwoju biznesu.

- Bardzo się cieszymy z pozyskania nowego klienta, ponieważ platforma Tagmax jest niezwykle nowoczesnym rozwiązaniem. Jesteśmy zadowoleni, że dzięki temu będziemy też rozwijali nasze kompetencje w zakresie szeroko pojętych usług digitalowych – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

- Nasza platforma to nowatorskie rozwiązanie marketingowe, które przeszło już fazę testową i jest gotowe do szerokiego stosowania, teraz z pomocą Hanami Communications zadbamy o odpowiednią komunikację i rozwój naszej marki. Jerzy Ciszewski i jego zespół to dla nas odpowiedni partnerzy do realizacji tych zadań – powiedział Radosław Sosnowski, Managing Partner w Tagmax i ekspert w dziedzinie e-commerce.

Tagmax to kompleksowe rozwiązanie do działań e-commerce, z zaimplementowaną technologią sprzedaży i własnym CMS, pozwalającym uzyskiwać pełne raporty analityczne i statystyki, zapleczem logistycznym oraz systemem płatności i rozliczeń. Platforma działa w oparciu o autorski system do umieszczania w video klikalnych tagów – ruchomych i statycznych, dzięki którym odbiorca może pozyskiwać dodatkowe informacje lub dokonywać zakupów bezpośrednio z poziomu oglądanego materiału. Analiza pierwszych kampanii przeprowadzonych za pomocą platformy wykazała, że zapewnia ona bardzo wyraźny wzrost takich wskaźników jak CTR, CPS czy Engagement Rate (wskaźnik interakcji sięga ponad 65%).

- Tagmax jest dzięki swoim wysokim wskaźnikom konwersji nie tylko atrakcyjnym narzędziem do skutecznej sprzedaży online, ale także świetnym akceleratorem komunikacji video dla marek czy influencerów. Tagować możemy też obraz w grach komputerowych czy też na webinariach – możliwości tej platformy są bardzo duże – wyjaśnia Radosław Sosnowski.

Umowę zawarto na czas nieokreślony, a obsługą klienta zajmie się po stronie agencji Jerzy Ciszewski wraz z zespołem. Platforma Tagmax nie korzystała dotąd z usług agencji PR, podjęła współpracę z Hanami Communications w wyniku rekomendacji.

Źródło: Hanami Communications

www.hanamicommunications.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764