logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Vod.pl i Onet wesprą Viasat World w promocji projektu 1939 Na żywo

  PR 15.07.2019, przeczytano 706 razy

Viasat World we współpracy ze studiem Future History stworzył innowacyjny projekt cyfrowy, umożliwiający współczesnemu odbiorcy przełomowe doświadczenie historii. Przedsięwzięcie pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z 1939 roku opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. W promocję inicjatywy zaangażowały się platforma vod.pl i portal Onet, na którym będzie można znaleźć treści przygotowane w ramach projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-vod.pl-i-onet-wespra-viasat-world-w-promocji-projektu-1939-na-zywo,383241,artykul.html

1939 Na żywo to przygotowana przez koncern medialny Viasat World platforma internetowa upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Projekt bazuje na oryginalnych źródłach i bezpośrednich relacjach, przedstawiając historię tamtego okresu za pośrednictwem mediów społecznościowych, tak jakby miała miejsce w czasie rzeczywistym. Strategicznym partnerem inicjatywy został portal Onet.Raz na tydzień na stronie głównej Onet.pl publikowany będzie jeden odcinek przedstawiający historię uczestników wydarzenia.  Dodatkowo na portalu vod.pl uruchomiona zostanie dedykowana sekcja, w której znajdą się treści przygotowane w ramach projektu. Publikacje dadzą użytkownikom możliwość poznawania historii w wyjątkowy sposób.

- Jesteśmy niezwykle podekscytowani perspektywą współpracy z Onetem, bo to pozwala nam na szerszą i bardziej kompleksową komunikację projektu. Inicjatywa 1939 Na żywo rzuca nowe światło na naszą przeszłość i opowiada ją w innowacyjny sposób, stąd mamy pewność, że ten sposób narracji bardzo spodoba się użytkownikom jednej z najbardziej popularnych witryn internetowych w Polsce – mówi Karin Heijink, VP Pay-TV Products and Channels w Viasat World.

- Ogromnie ważne jest dla nas korzystanie z różnych form video, poszukiwanie formuły i tematów, które będą odpowiadały oczekiwaniom naszych użytkowników, dlatego bardzo się cieszymy na współpracę przy projekcie 1939 Na żywo, gdzie wraz z Viasat World w zupełnie nowej formie będziemy mogli zaprezentować wydarzenia z 1939 roku. Wierzymy, że projekt spotka się z uznaniem naszych użytkowników – komentuje Piotr Ślubowski, dyrektor zarządzający segmentem VOD w Ringier Axel Springer Polska.

Uzupełnieniem cyfrowej rzeczywistości będzie kolekcja historycznych filmów dokumentalnych, emitowanych w ramach dedykowanego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej vod.pl, co umożliwi odbiorcom dotarcie do starannie wyselekcjonowanych treści programowych oferowanych przez stację. Dziesięciotygodniowy projekt rozpocznie się 1 sierpnia.

Źródło: Viasat World

www.viasatworld.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764