logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Vod.pl i Onet wesprą Viasat World w promocji projektu 1939 Na żywo

  PR 15.07.2019, przeczytano 400 razy

Viasat World we współpracy ze studiem Future History stworzył innowacyjny projekt cyfrowy, umożliwiający współczesnemu odbiorcy przełomowe doświadczenie historii. Przedsięwzięcie pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z 1939 roku opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. W promocję inicjatywy zaangażowały się platforma vod.pl i portal Onet, na którym będzie można znaleźć treści przygotowane w ramach projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-vod.pl-i-onet-wespra-viasat-world-w-promocji-projektu-1939-na-zywo,383241,artykul.html

1939 Na żywo to przygotowana przez koncern medialny Viasat World platforma internetowa upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Projekt bazuje na oryginalnych źródłach i bezpośrednich relacjach, przedstawiając historię tamtego okresu za pośrednictwem mediów społecznościowych, tak jakby miała miejsce w czasie rzeczywistym. Strategicznym partnerem inicjatywy został portal Onet.Raz na tydzień na stronie głównej Onet.pl publikowany będzie jeden odcinek przedstawiający historię uczestników wydarzenia.  Dodatkowo na portalu vod.pl uruchomiona zostanie dedykowana sekcja, w której znajdą się treści przygotowane w ramach projektu. Publikacje dadzą użytkownikom możliwość poznawania historii w wyjątkowy sposób.

- Jesteśmy niezwykle podekscytowani perspektywą współpracy z Onetem, bo to pozwala nam na szerszą i bardziej kompleksową komunikację projektu. Inicjatywa 1939 Na żywo rzuca nowe światło na naszą przeszłość i opowiada ją w innowacyjny sposób, stąd mamy pewność, że ten sposób narracji bardzo spodoba się użytkownikom jednej z najbardziej popularnych witryn internetowych w Polsce – mówi Karin Heijink, VP Pay-TV Products and Channels w Viasat World.

- Ogromnie ważne jest dla nas korzystanie z różnych form video, poszukiwanie formuły i tematów, które będą odpowiadały oczekiwaniom naszych użytkowników, dlatego bardzo się cieszymy na współpracę przy projekcie 1939 Na żywo, gdzie wraz z Viasat World w zupełnie nowej formie będziemy mogli zaprezentować wydarzenia z 1939 roku. Wierzymy, że projekt spotka się z uznaniem naszych użytkowników – komentuje Piotr Ślubowski, dyrektor zarządzający segmentem VOD w Ringier Axel Springer Polska.

Uzupełnieniem cyfrowej rzeczywistości będzie kolekcja historycznych filmów dokumentalnych, emitowanych w ramach dedykowanego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej vod.pl, co umożliwi odbiorcom dotarcie do starannie wyselekcjonowanych treści programowych oferowanych przez stację. Dziesięciotygodniowy projekt rozpocznie się 1 sierpnia.

Źródło: Viasat World

www.viasatworld.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.
Wyniki badania Gemius/PBI za lipiec 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
3 dni Forum IAB 2020 - W jakiej formie się odbędzie?
Chcąc jak najlepiej dostosować się do obecnie panujących warunków i wsłuchując się w głosy uczestników Forum IAB zdecydowaliśmy się na organizację 14. edycji konferencji zarówno stacjonarnie jak i w trybie online. Dodatkowo przedłużamy Forum IAB o 1 dzień.
Kreatywne lato z eksperymentami Google Arts & Culture
Przy tak wielkim wyborze eksponatów i skarbów historycznych dostępnych na Google Arts & Culture czasami może być trudno zdecydować, od czego zacząć odkrywanie tych zbiorów. Dlatego nasi programiści, którzy lubią także eksperymentować, stworzyli zabawne narzędzia, które pomogą Wam poznawać ukryte skarby udostępniane przez naszych licznych...
6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe odziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764