logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma Vod.pl i Onet wesprą Viasat World w promocji projektu 1939 Na żywo

  PR 15.07.2019, przeczytano 212 razy

Viasat World we współpracy ze studiem Future History stworzył innowacyjny projekt cyfrowy, umożliwiający współczesnemu odbiorcy przełomowe doświadczenie historii. Przedsięwzięcie pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z 1939 roku opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. W promocję inicjatywy zaangażowały się platforma vod.pl i portal Onet, na którym będzie można znaleźć treści przygotowane w ramach projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-vod.pl-i-onet-wespra-viasat-world-w-promocji-projektu-1939-na-zywo,383241,artykul.html

1939 Na żywo to przygotowana przez koncern medialny Viasat World platforma internetowa upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Projekt bazuje na oryginalnych źródłach i bezpośrednich relacjach, przedstawiając historię tamtego okresu za pośrednictwem mediów społecznościowych, tak jakby miała miejsce w czasie rzeczywistym. Strategicznym partnerem inicjatywy został portal Onet.Raz na tydzień na stronie głównej Onet.pl publikowany będzie jeden odcinek przedstawiający historię uczestników wydarzenia.  Dodatkowo na portalu vod.pl uruchomiona zostanie dedykowana sekcja, w której znajdą się treści przygotowane w ramach projektu. Publikacje dadzą użytkownikom możliwość poznawania historii w wyjątkowy sposób.

- Jesteśmy niezwykle podekscytowani perspektywą współpracy z Onetem, bo to pozwala nam na szerszą i bardziej kompleksową komunikację projektu. Inicjatywa 1939 Na żywo rzuca nowe światło na naszą przeszłość i opowiada ją w innowacyjny sposób, stąd mamy pewność, że ten sposób narracji bardzo spodoba się użytkownikom jednej z najbardziej popularnych witryn internetowych w Polsce – mówi Karin Heijink, VP Pay-TV Products and Channels w Viasat World.

- Ogromnie ważne jest dla nas korzystanie z różnych form video, poszukiwanie formuły i tematów, które będą odpowiadały oczekiwaniom naszych użytkowników, dlatego bardzo się cieszymy na współpracę przy projekcie 1939 Na żywo, gdzie wraz z Viasat World w zupełnie nowej formie będziemy mogli zaprezentować wydarzenia z 1939 roku. Wierzymy, że projekt spotka się z uznaniem naszych użytkowników – komentuje Piotr Ślubowski, dyrektor zarządzający segmentem VOD w Ringier Axel Springer Polska.

Uzupełnieniem cyfrowej rzeczywistości będzie kolekcja historycznych filmów dokumentalnych, emitowanych w ramach dedykowanego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej vod.pl, co umożliwi odbiorcom dotarcie do starannie wyselekcjonowanych treści programowych oferowanych przez stację. Dziesięciotygodniowy projekt rozpocznie się 1 sierpnia.

Źródło: Viasat World

www.viasatworld.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764