logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image dołącza do Klubu Agencji Eventowych

  PR 02.07.2019, przeczytano 584 razy

Z końcem czerwca Platige Image dołączyło do grona Klubu Agencji Eventowych, działającego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na rynkach zagranicznych, jako nowy członek KAE studio pomoże w kreowaniu standardów oraz dobrych praktyk dla polskiej branży eventowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-dolacza-do-klubu-agencji-eventowych,383089,artykul.html

Misją Klubu Agencji Eventowych jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu a agencjami dostarczającymi takie usługi. Rolą Klubu jest tworzenie i promowanie wysokich standardów i dobrych praktyk oraz edukacja rynku w zakresie szeroko rozumianego event marketingu. KAE zrzesza stabilne finansowo agencje, oferujące kompleksowe rozwiązania w obszarze event marketingu.

– Wartości KAE są nam bliskie i od zawsze z podziwem obserwowaliśmy jego działania. Dlatego jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy dołączyć do grona agencji pracujących wspólnie na rzecz promowania dobrych praktyk na rynku – mówi Karol Żbikowski, prezes Platige Image. – Chcemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas realizacji prestiżowych eventów na rynkach zagranicznych, by pomóc we wprowadzaniu nowoczesnych standardów w rodzimych warunkach – dodaje.

Platige Events to dział Platige Image od 2008 roku zajmujący się produkcją multimedialnych eventów. Stworzony przez Marka Jankowskiego zespół ekspertów, korzystając z międzynarodowej sieci specjalistów, z powodzeniem podejmuje się kreacji i produkcji eventów na całym świecie. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się ceremonie otwarcia największych piłkarskich rozgrywek, w tym Finałów Ligi Europy UEFA w latach  2015-2019 – organizowanych w pięciu różnych krajach, UEFA Super Cup w latach 2015-2017, czy Audi Cup 2017 w Monachium. Platige Events odpowiada również za produkcję EXPO 2015 w Mediolanie, gali otwarcia Międzynarodowych Targów Turystyki 2011 w Berlinie oraz konferencji i warsztatów dla amerykańskiej organizacji Atlantic Council. Realizował również musicale w Doha oraz Amsterdamie.

– Realizujemy postawione wcześniej plany związane z rozszerzeniem klubu. Tym samym witamy Platige Image w naszym gronie. Cieszymy się, że agencje z międzynarodowym dorobkiem i doświadczeniem będą dzielić się swoją wiedzą i wspólnie z nami popularyzować dobre praktyki w branży – powiedział Mariusz Nowak, wiceprezes agencji Ministry of Creativity i członek zarządu KAE. Klub Agencji Eventowych działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i został założony w 2012 roku.

Platige Image to wielokrotnie nagradzane studio animacji, produkcji i postprodukcji oraz efektów specjalnych, które działa na rynku od 1997 r. Firma specjalizuje się w tworzeniu grafiki komputerowej, animacji 3D, realizacji cyfrowych efektów specjalnych oraz kompozycji obrazu na potrzeby produkcji reklamowych i fabularnych. W swoim portfolio ma również oprawy 3D do przedstawień teatralnych, efekty wizualne i projekty specjalne, m.in. z obszaru muzealnictwa a także organizację prestiżowych eventów. Obecnie zrzesza blisko 300 specjalistów z branży kreatywnej i technologicznej. Studio współpracuje z ekspertami z różnorodnych branż, realizując projekty dla wiodących marek i organizacji z całego świata. Posiada wyspecjalizowane działy dedykowane różnym obszarom działalności: cinematikom, reklamie, animacji (Platige Animation), eventom (Platige Events), teatrowi i rozrywce (Platige Entertainment), produkcji filmowej (Platige Films), a także projektom specjalnym.

Źródło: Platige Image

Dodatkowe informacje:

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 125 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne, eventowe, ambientowe, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

Klub Agencji Eventowych powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą wiodące agencji event marketingowe działające na polskim rynku. Klub ma za zadanie współtworzyć wysokie standardy i wskazywać dobre praktyki, angażować się w projekty edukacyjne, a także działać na rzecz usprawniania dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi usługami z zakresu event marketingu a agencjami.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764