logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image i Agencja 2012 wspólnie dla Pracuj.pl

  PR 24.07.2024, przeczytano 291 razy
ilustracja

Platige Image oraz Agencja 2012 ogłosiły współpracę przy najnowszych odsłonach kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Kampania stanowi rozwinięcie wcześniejszych działań marki Pracuj.pl – zapraszając widzów do świata zwierząt, które symbolizują różne charaktery i doświadczenia kandydatów szukających pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-i-agencja-2012-wspolnie-dla-pracuj.pl,405099,artykul.html

Nowa odsłona kampanii wykorzysta cyfrowo wygenerowane zwierzęta, aby przedstawić wyjątkowe historie i wyzwania, jakie spotykają postacie w środowisku pracy. Produkcją animowanych spotów zajmie się Platige Image, a za reżyserię odpowiadać będzie Tomek Miazga, współpracujący ze studio także przy innych projektach. Bohaterowie najnowszych spotów to charyzmatyczne zwierzęce postacie, które zostaną zaprezentowane w różnorodnych sytuacjach i będą pokazywać jakie możliwości czekają na kandydatów na rynku pracy. Wcześniejsze animacje realizowało studio Televisor.

Agencja 2012 jest odpowiedzialna za rozwój platformy kreatywnej „W środowisku Pracuj.pl”, którą stworzyła agencja Brasil. 2012 stawia na innowacyjne podejście, które łączy elementy edukacyjne i rozrywkowe w celu przyciągnięcia szerokiej publiczności. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na różnorodność i dynamikę współczesnego środowiska zawodowego.

Kampania „W środowisku Parcuj.pl” będzie szeroko wykorzystywana w mediach, zarówno offline, jak i online.

Strony zgodziły się na długoterminową współpracę. Za realizację kampanii odpowiadać będą Agnieszka Górna (head of production), Marek Gajowski (head of CGI), Katarzyna Kopczyńska (producentka), Maciej Szewczenko (CG supervisor) ze studia Platige Image. Przemysław Bogdanowicz (executive creative director), Paulina Mońko (account director), Paweł Mazurkiewicz (supervising senior creative) i Sławek Klimkowski (supervising senior creative), reprezentujący Agencję 2012.

Źródło: Agencja 2012, Platige Image,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764