logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image nominowane do Animago Award 2019

  PR 18.09.2019, przeczytano 1045 razy
ilustracja

Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-nominowane-do-animago-award-2019,384002,artykul.html

Trailer autorstwa Platige wprowadza w zróżnicowany świat i bogatą historię najnowszej odsłony serii gier Metro. Widz wraz z Artyomem otrzymuje wizję wydarzeń, które nadejdą podczas jego postapokaliptycznej odysei.

Metro Exodus, wyprodukowane przez 4A Games i wydane przez Deep Silver, stanowi część uniwersum Metro, obejmującego serię bestsellerowych książek, literackich spin-offów i cyfrowych adaptacji. Zespół Platige jest szczególnie dumny ze swojego dzieła, które spotkało się ze znakomitym odbiorem ze strony fanów serii, a teraz także ze strony jury Animago.

- Animago to jedna z najważniejszych konferencji branży grafiki i animacji. To także jedna z niewielu imprez, podczas której specjalną kategorie zadedykowano cinematikom. Nasza obecność w trójce wyróżnionych prac z roku 2019 to ogromny zaszczyt i przywilej - mówi Tomek Suwalski, reżyser.

- To dla nas wszystkich powód do dumy. Pomimo tego, że w napisach końcowych jesteśmy porozdzielani i każdy z nas miał inny wkład, to i tak efekt końcowy jest naszym wspólnym dziełem. Dlatego chciałabym podziękować każdemu z osobna i wszystkim razem za dialog twórczy, zaangażowanie, profesjonalizm i efektywną współpracę. W dobrej ekipie siła - mówi producentka Daria Zienowicz.

Platige Image to polskie studio produkcji i postprodukcji. Specjalizuje się w grafice komputerowej, animacji 3D i efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklamy. Produkuje masowe imprezy i realizuje design na potrzeby transmisji na żywo dla studiów telewizyjnych z użyciem technologii Vizrt. Jest szczególnie cenione za cinematiki tworzone dla znanych na całym świecie studiów produkujących gry wideo.

Zespół składa się z ponad 200 profesjonalistów z branży kreacji: reżyserów, reżyserów kreatywnych, grafików, animatorów i producentów. W ciągu ponad 20 lat działalności studio zostało uhonorowane licznymi nagrodami i wyróżnieniami, m.in. BAFTA, EFA, Goya i SIGGRAPH. Było również nominowane do Oscarów, Złotej Palmy Festiwali Filmowego w Cannes oraz Złotego Lwa Festiwalu Filmowego w Wenecji.Image

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764