logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image notuje historyczny wynik w III kwartale 2022 r.

  PR 09.11.2022, przeczytano 375 razy
ilustracja
„Orzeł. Ostatni patrol”

W trzecim kwartale 2022 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Platige Image wyniosły ponad 100 mln zł, zaś skorygowana EBITDA 15 mln zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-notuje-historyczny-wynik-w-iii-kwartale-2022-r.,397903,artykul.html

– Portfel projektów wszystkich linii biznesowych jest dobrze zdywersyfikowany. Kontynuujemy współpracę z naszymi kluczowymi klientami, pozyskując jednocześnie zlecenia od nowych kontrahentów - wiodących firm, z takich rynków jak Chiny, czy region Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej – mówi Karol Żbikowski, Prezes Zarządu Platige Image.

Platige Image konsekwentnie buduje także swoją obecność i rozpoznawalność na rynku amerykańskim, nawiązując relacje z wiodącymi agencjami reklamowymi oraz domami produkcyjnymi. – Dzięki działaniom spółki córki w USA wykonaliśmy projekty dla znanych marek, takich jak Jordan, Carmax czy Nasonex. Pozyskaliśmy także nowe projekty w obszarze efektów wizualnych VFX do seriali – dodaje Karol Żbikowski.

Do dnia publikacji raportu Spółka zrealizowała największą w historii Platige Image reklamę, na potrzeby kampanii Australijskiej Izby Turystycznej.

Spółka ogłosiła także rozpoczęcie intensywnych prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji do usprawnienia procesów produkcyjnych. Zapowiedziano także kontynuację rozpoczętych projektów oraz rozwijanie nowych w obszarze gamingu oraz developmentów filmowych.

Kilka tygodni temu miała miejsce premiera filmu w reżyserii Jacka Bławuta pt.„Orzeł. Ostatni patrol”. Platige Image zrealizowała ponad 100 ujęć efektowych do tej produkcji.

Publikując wyniki przypomniano, że Platige Image po raz czwarty z rzędu zdobyła tytuł studia postprodukcyjnego roku w konkursie Klubu Twórców Reklamy, a projekty Resident Evil Village oraz Dying Light 2 otrzymały kolejne nagrody w prestiżowych konkursach animacji. Ponadto w raportowanym kwartale Platige Image zrealizowało m.in. kolejny cinematik w formie live action do tytułu Company of Heroes.

Warto dodać, że w tym roku Platige Image obchodzi 25-lecie istnienia. Z tej okazji przygotowano specjalny materiał z największymi realizacjami studia.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apel w sprawie ustawy o prawie autorskim w świecie cyfrowym
Jako kierujący mediami redaktorki i redaktorzy zebrani w Radzie Polskich Mediów apelujemy do senatorek i senatorów RP o przyjęcie takich poprawek do ustawy o prawie autorskim, które pozwolą na partnerskie rozmowy z koncernami technologicznymi o sprawiedliwym podziale zysków wynikających z pracy naszych dziennikarek i dziennikarzy.
G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  
Toya: Pakiet Olimpijski z dostępem do ośmiu kanałów Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i TOYA połączyły siły i nawiązały współpracę w zakresie transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W ramach umowy klienci operatora zyskają dostęp do ośmiu okazjonalnych kanałów Eurosportu, które będą w całości poświęcone wydarzeniom sportowym w Paryżu.
Biedronka wspiera prasę drukowaną
Rynek prasy drukowanej stoi w obliczu wyzwań związanych ze zmianą sposobów konsumpcji treści przez czytelników. Jednak w Polsce cały czas istnieje duża liczba czytelników, którzy nie wyobrażają sobie początku dnia bez lektury ich ulubionej gazety. Sieć Biedronka doskonale to rozumie i stale zwiększa liczbę placówek, gdzie można zakupić prasę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764