logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image nowym członkiem inicjatywy UN Global Compact

  PR 23.05.2023, przeczytano 447 razy

Platige Image przystąpiło do United Nations Global Compact – największej na świecie inicjatywy ONZ działającej na rzecz zrównoważonego biznesu. Celem UNGC jest globalne promowanie odpowiedzialnych praktyk biznesowych i postępów w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-nowym-czlonkiem-inicjatywy-un-global-compact,400106,artykul.html

Jako członek United Nations Global Compact, Platige Image zobowiązał się do wdrożenia dziesięciu zasad ustanowionych przez ONZ Global Compact w zakresie praw człowieka, warunków pracy, środowiska i przeciwdziałania korupcji oraz do corocznego raportowania postępów w tych działaniach.

– Przystąpienie do tej globalnej inicjatywy jest kontynuacją naszych działań w zakresie wdrażania zasad racjonalnego i zrównoważonego rozwoju. Wartości, na jakie stawiamy w ramach naszej strategii ESG to: różnorodność, tolerancja, artyzm, etyka, równość, otwartość, wspólnota, szacunek, wsparcie, wolność, transparentność i jakość – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Platige Image od lat z powodzeniem rozwija się na zagranicznych rynkach. Istniejące w USA od 2022 r. biuro aktywnie pozyskuje projekty na tamtejszym rynku reklamowym oraz szeroko pojętej branży kreatywnej. Realizując projekty dla największych globalnych firm, nie tylko na wspomnianym obszarze amerykańskim, ale też Afryki Północnej czy Bliskiego Wschodu, polskie studio będzie miało okazję promować określone przez ONZ cele. Przestrzeganie najwyższych światowych standardów dot. ESG usprawni także współpracę z międzynarodowymi przedsiębiorstwami, którym bliskie są ww. wartości.

Dzięki przyłączeniu się do tej prestiżowej inicjatywy, polskie studio uzyska dostęp do specjalistycznych publikacji, webinarów, ale też szkoleń, które pozwolą aktywnie zaangażować pracowników firmy w realizację celów polityki dot. zrównoważonego rozwoju.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764