logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe

  PR 16.04.2021, przeczytano 1013 razy

Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-pozyskalo-6-mln-zl-na-projekty-gamingowe,391087,artykul.html

Emisja akcji Platige Image S.A. została przeprowadzona w formie subskrypcji prywatnej, a walory były oferowane wyłącznie inwestorom kwalifikowanym. Akcje spółki były oferowane w cenie 25 zł za sztukę.

- Bardzo cieszymy się z pozyskania nowych inwestorów. Dzięki ich wsparciu będziemy mogli rozpocząć budowę portfela projektów własnych w obszarze gier komputerowych. Zależało nam także na tym, aby w gronie akcjonariuszy Platige Image SA znaleźli się inwestorzy instytucjonalni, dlatego emisja była skierowana wyłącznie do funduszy. - powiedział Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image.

Do grona akcjonariuszy dołączył m.in. fundusz zarządzany przez Rockbridge TFI.

- Decyzja o inwestycji w akcje Platige Image była wynikiem dostrzeżenia dużego potencjału kreatywnego Spółki, jej ogromnego doświadczenia w tworzeniu grafiki komputerowej w najlepszej jakości na potrzeby gamingu, a także umiejętności zarządzania produkcją złożonych projektów kreatywnych. Szczególnie podobają się nam referencje spółki w sektorze gamingowym. Współpraca z Activision Blizzard, CD Projekt, Techland, Ubisoft czy Bloober Team jest imponująca. – komentuje Paweł Sugalski z Rockbridge TFI.

Platige Image S.A. na początku bieżącego roku opublikowała strategię na lata 2021-2025, która zakłada ewolucję modelu biznesowego Spółki do modelu hybrydowego łączącego działalność w dotychczasowych obszarach usług serwisowych, z rozwojem projektów własnych (IP) w zakresie produkcji gier komputerowych (game development) oraz seriali i filmów (film development) z wykorzystaniem istniejących struktur produkcyjnych oraz rozwinięciem  kompetencji w tych obszarach.

 

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764