logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe

  PR 16.04.2021, przeczytano 1012 razy

Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-pozyskalo-6-mln-zl-na-projekty-gamingowe,391087,artykul.html

Emisja akcji Platige Image S.A. została przeprowadzona w formie subskrypcji prywatnej, a walory były oferowane wyłącznie inwestorom kwalifikowanym. Akcje spółki były oferowane w cenie 25 zł za sztukę.

- Bardzo cieszymy się z pozyskania nowych inwestorów. Dzięki ich wsparciu będziemy mogli rozpocząć budowę portfela projektów własnych w obszarze gier komputerowych. Zależało nam także na tym, aby w gronie akcjonariuszy Platige Image SA znaleźli się inwestorzy instytucjonalni, dlatego emisja była skierowana wyłącznie do funduszy. - powiedział Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image.

Do grona akcjonariuszy dołączył m.in. fundusz zarządzany przez Rockbridge TFI.

- Decyzja o inwestycji w akcje Platige Image była wynikiem dostrzeżenia dużego potencjału kreatywnego Spółki, jej ogromnego doświadczenia w tworzeniu grafiki komputerowej w najlepszej jakości na potrzeby gamingu, a także umiejętności zarządzania produkcją złożonych projektów kreatywnych. Szczególnie podobają się nam referencje spółki w sektorze gamingowym. Współpraca z Activision Blizzard, CD Projekt, Techland, Ubisoft czy Bloober Team jest imponująca. – komentuje Paweł Sugalski z Rockbridge TFI.

Platige Image S.A. na początku bieżącego roku opublikowała strategię na lata 2021-2025, która zakłada ewolucję modelu biznesowego Spółki do modelu hybrydowego łączącego działalność w dotychczasowych obszarach usług serwisowych, z rozwojem projektów własnych (IP) w zakresie produkcji gier komputerowych (game development) oraz seriali i filmów (film development) z wykorzystaniem istniejących struktur produkcyjnych oraz rozwinięciem  kompetencji w tych obszarach.

 

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764