logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe

  PR 16.04.2021, przeczytano 351 razy

Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-pozyskalo-6-mln-zl-na-projekty-gamingowe,391087,artykul.html

Emisja akcji Platige Image S.A. została przeprowadzona w formie subskrypcji prywatnej, a walory były oferowane wyłącznie inwestorom kwalifikowanym. Akcje spółki były oferowane w cenie 25 zł za sztukę.

- Bardzo cieszymy się z pozyskania nowych inwestorów. Dzięki ich wsparciu będziemy mogli rozpocząć budowę portfela projektów własnych w obszarze gier komputerowych. Zależało nam także na tym, aby w gronie akcjonariuszy Platige Image SA znaleźli się inwestorzy instytucjonalni, dlatego emisja była skierowana wyłącznie do funduszy. - powiedział Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image.

Do grona akcjonariuszy dołączył m.in. fundusz zarządzany przez Rockbridge TFI.

- Decyzja o inwestycji w akcje Platige Image była wynikiem dostrzeżenia dużego potencjału kreatywnego Spółki, jej ogromnego doświadczenia w tworzeniu grafiki komputerowej w najlepszej jakości na potrzeby gamingu, a także umiejętności zarządzania produkcją złożonych projektów kreatywnych. Szczególnie podobają się nam referencje spółki w sektorze gamingowym. Współpraca z Activision Blizzard, CD Projekt, Techland, Ubisoft czy Bloober Team jest imponująca. – komentuje Paweł Sugalski z Rockbridge TFI.

Platige Image S.A. na początku bieżącego roku opublikowała strategię na lata 2021-2025, która zakłada ewolucję modelu biznesowego Spółki do modelu hybrydowego łączącego działalność w dotychczasowych obszarach usług serwisowych, z rozwojem projektów własnych (IP) w zakresie produkcji gier komputerowych (game development) oraz seriali i filmów (film development) z wykorzystaniem istniejących struktur produkcyjnych oraz rozwinięciem  kompetencji w tych obszarach.

 

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764