logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image prezentuje live-action trailer do „Company of Heroes 3”

  PR 12.12.2022, przeczytano 287 razy
ilustracja

Platige Image przygotował zwiastun do najnowszej odsłony kultowej gry „Company of Heroes 3”. Oficjalna premiera live action trailera odbyła się na gali The Game Awards  2022 - najchętniej oglądanego rozdania nagród w branży gier.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-prezentuje-live-action-trailer-do-_company-of-heroes-3_,398313,artykul.html

Opracowany na zlecenie Relic Entertainment, nowy, ekscytujący zwiastun zapowiadający konsolową wersję Company of Heroes 3 został podzielony na cztery części. W pierwszej widzimy  wyjście z tzw. fox holes i uderzenie piechoty na miasteczko. Następnie akcja przenosi się na statki, gdzie główni bohaterowie inicjują ataki z wyrzutni. Potem, jako widz, bierzemy udział w potyczkach rozgrywających się w wąskich uliczkach włoskiego nadmorskiego miasteczka zajętego przez wojska Osi. Finałową sceną jest zniszczenie niemieckiego czołgu przy pomocy ładunków wybuchowych.

– Na pokazanie wszystkich tych sekwencji mieliśmy naprawdę mało czasu, co wymusiło to krótkie, dynamiczne ujęcia, z których każde musiało być zagrane perfekcyjnie. – mówi Tomek Suwalski, reżyser.

Platige Image jest jednym z wiodących studiów produkcyjnych realizujących filmowe zwiastuny do gier. W portfolio marki znajdują się projekty dla największych globalnych wydawców, m.in. SEGA, Ubisoft, Activision, Smilegate czy CD Projekt Red. Wieloletnie doświadczenie z twórcami serii „Company of Heroes” Relic Entertainment - kanadyjskim gigantem rynku gier komputerowych - oraz firmą SEGA sprawiło, że przygotowanie trailera było nie tylko kolejnym zawodowym wyzwaniem, ale co doskonale widać po atmosferze panującej na planie, prawdziwym połączeniem pasji z przyjemnością.

– To już nasza kolejna współpraca przy tym projekcie oraz drugi live actoin trailer. Zadanie ułatwiało nam też to, że tworząc materiały do poprzednich części poznaliśmy nie tylko większość niuansów pracy dla tych marek, ale również poszerzyliśmy wiedzę historyczną i militarną na temat II wojny światowej – mówi Tomek Suwalski.

Oprócz wiernie sportretowanych żołnierzy i ich strojów, w zwiastunie pojawiają się również historycznie pojazdy wojskowe. Możemy zobaczyć stworzone całkowicie komputerowo modele 3D m.in. czołgów Panzer, Churchill i Sherman oraz samolotu P-47 Thunderbolt.

– Ponieważ jest to produkcja historyczna, to główną inspiracją musiała być oczywiście sama historia. Na podstawie archiwalnych zdjęć oraz filmów szczegółowo dopracowaliśmy każdy element wyposażenia oraz pojazdów i odtworzyliśmy je tak, aby były zgodne z oryginałami – mówi Bartek Kmita, VFX Supervisor odpowiedzialny za elementy graficzne.

O pracy na zwiastunem wypowiada się także Hanna Drewek, producentka. - Relic Entertainment i SEGA Europe Limited powierzyły nam przygotowanie tak dużego trailera live-action dzięki naszej długiej historii współpracy. Po raz kolejny dostarczyliśmy niezwykle filmowy i artystyczny zwiastun, który pomimo rosnących wyzwań produkcyjnych jest naszym zdaniem jeszcze lepszy od poprzednich.

Company of Heroes 3 jest najnowszą odsłoną serii gier strategicznych osadzonych w realiach II wojny światowej. Premiera została zapowiedziana poprzez cinematic trailer produkcji Platige, w reżyserii Tomka Suwalskiego nagrodzonego Young Director Award w Cannes za zwiastun Metro Exodus: Artyom’s Nightmare. Trailer Company of Heroes łączy live-action z VFX i jest interpretacją rzeczywistych misji i wydarzeń, które mają miejsce w kampanii narracyjnej Company of Heroes 3.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764