logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image prezentuje showreel 3D

  PR 25.08.2023, przeczytano 495 razy
ilustracja

Pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem dla Samsunga, nagradzana animacja promująca turystykę w Australii z uroczą kangurzycą Ruby, spoty reklamowe Samsung Galaxy Z Flip 4, Pepsi oraz Armani to produkcje od Platige Image, jakie można było oglądać na cyfrowych billboardach 3D na ulicach Warszawy, Nowego Jorku, Los Angeles i Seulu. Teraz, realizacje przygotowane wspólnie ze Screen Network, możemy zobaczyć w najnowszym showreelu Platige Image.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-prezentuje-showreel-3d,401148,artykul.html

Reklamy 3D DOOH to popularna forma prezentacji na całym świecie, ciesząca się dużym zainteresowaniem ze strony marek oraz widzów. Wyróżniają się przede wszystkim zaawansowanymi efektami wizualnymi, osiągniętymi dzięki wykorzystaniu technologii 3D. Ich nietypowa aranżacja pozwala na personalizację emitowanego przekazu angażując przy tym odbiorców. Bilbordy 3D umieszczane są często w nietypowych miejscach, gdzie podlegają integracji z rzeczywistym otoczeniem i swoją unikalnością przyciągają uwagę przechodniów, lecz także oglądających online. Dzięki temu spoty 3D DOOH cieszą się popularnością w branży reklamowej, oferując innowacyjne i kreatywne podejście do komunikacji z konsumentami.

Platige Image to studio postprodukcyjne specjalizujące się w grafice komputerowej, animacji 3D i efektach wizualnych na potrzeby filmu, rozrywki i reklam. Wykorzystując najnowsze technologie studio ma w swoim dorobku realizacje spotów reklamowych w postaci 3D DOOH wyświetlanych, nie tylko w polskich miastach, ale też na ekranach rozmieszczonych na ulicach miast na całym świecie.

Fragmenty reklam i materiały pokazujące proces powstawania tych materiałów, możemy zobaczyć w najnowszym 3D reelu przygotowanym przez specjalistów z Platige.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764