logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image prezentuje showreel z najnowszymi reklamami

  PR 30.05.2023, przeczytano 463 razy
ilustracja

Kultowy spot dla marki Żubr, pierwsza w Polsce reklama 3D DOOH z Żabsonem, Conor McGregor w kampanii realizowanej dla XTB i nagradzana animacja promująca turystykę w Australii, to tylko wybrane produkcje Platige Image, które zobaczymy w najnowszym commercial showreelu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-prezentuje-showreel-z-najnowszymi-reklamami,400192,artykul.html

Jedno z najbardziej rozpoznawalnych za granicą polskich studiów postprodukcyjnych i produkcyjnych przygotowało montaż prezentujący wybrane reklamy przygotowane m.in. na rynki USA, Australijski oraz oczywiście Polski.

Platige Image realizuje reklamy niemal od samego początku istnienia firmy, czyli od ponad 25 lat. Znana i lubiana seria spotów Żubra i z Żubrem w roli głównej to tylko przykład docenionych zarówno przez widzów, jak i specjalistów z branży produkcji. Studio ma na swoim koncie wiele prestiżowych realizacji nie tylko dla branży motoryzacyjnej, spożywczej, ale także paliwowej czy elektronicznej.

Commercial Showreel 2023 zmontowała Magdalena Mikołajczyk. Oprawę muzyczną skomponował Łukasz Moszczyński, a za SFX odpowiadał zespół Soundly by Platige.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764