logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image przedłuża współpracę na obsługę studia Polsat Sport

  PR 24.11.2021, przeczytano 406 razy

Nowy kontrakt zawiera poszerzony zakres oferowanych usług, powiększony o kilka popularnych dyscyplin – do oprawy transmisji meczów piłki nożnej dołączyły m.in. sztuki walki oraz turnieje tenisowe. Umowa na obsługę graficzną studia Polsat Sport będzie obowiązywać przez kolejne 3 lata. Kilkuosobowym zespołem Platige Image pokieruje Anna Pokora-Grabkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-przedluza-wspolprace-na-obsluge-studia-polsat-sport,393881,artykul.html

Współpraca Platige Image z Telewizją Polsat rozpoczęła się w 2018 r., czyli od momentu zakupu przez stację praw do transmisji Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA. W tym samym czasie Polsat uruchomił nowoczesne, 700-metrowe studio sportowe.

- Projekty w studio Polsat Sport to dla grafika broadcastowego ogromne pole do popisu – mówi Anna Pokora-Grabkowska, kierowniczka projektu, która z Platige Image związana jest od 2018 r. - Nasz klient posiada imponujące portfolio programów, mamy więc okazję w jednym tygodniu przygotowywać grafikę do gali UFC, a w kolejnym chociażby turniejów tenisowych. Dodatkowo studio Polsatu jest doskonale wyposażone technologicznie, więc nie mamy żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o naszą kreatywność i wspólnie z ekipą Polsatu możemy pięknie opakować sportowe wydarzenia dla widzów – dodaje.

Platige Image od początku istnienia stawia na najnowocześniejsze rozwiązania na rynku technologiczno-artystycznym, które znajdują zastosowanie m.in. w realizacjach telewizyjnych. Specjaliści z Platige Broadcast wykorzystują systemy wiodącej na rynku telewizyjnym firmy Vizrt, a także znanego ze świata gamingu silnika Unreal Engine. Dzięki tym narzędziom treści są prezentowane w znacznie ciekawszy oraz bardziej innowacyjny sposób.

Technologie wykorzystywane przez specjalistów z Platige Broadcast w studio Polsat Sport, takie jak augmented reality z powodzeniem mogą być używane podczas wydarzeń na żywo. Ich ogromnym atutem jest poszerzenie możliwości studia – mogą być nośnikiem informacji reklamowej, znacząco podnoszą też atrakcyjność wizualną transmisji. Przykładem takiej realizacji jest chociażby ceremonia zamknięcia finału EURO2020 w Londynie, podczas którego zespół Platige Image odpowiadał za efekty AR-owe.

- Ostatnie trzy lata współpracy z Polsat wiele nas nauczyły i pozwoliły wspólnie stworzyć jedno z najlepiej ocenianych studiów komentatorskich w Europie. Podpisanie kolejnej umowy to dla nas potwierdzenie zaufania, jakim obdarza nas Klient. Dlatego bardzo cieszymy się z możliwości realizacji kolejnych, wspólnych projektów dla największych broadcasterów na świecie – mówi Marek Jankowski, Head of Platige Broadcast.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764