logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image przedłuża współpracę na obsługę studia Polsat Sport

  PR 24.11.2021, przeczytano 215 razy

Nowy kontrakt zawiera poszerzony zakres oferowanych usług, powiększony o kilka popularnych dyscyplin – do oprawy transmisji meczów piłki nożnej dołączyły m.in. sztuki walki oraz turnieje tenisowe. Umowa na obsługę graficzną studia Polsat Sport będzie obowiązywać przez kolejne 3 lata. Kilkuosobowym zespołem Platige Image pokieruje Anna Pokora-Grabkowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-przedluza-wspolprace-na-obsluge-studia-polsat-sport,393881,artykul.html

Współpraca Platige Image z Telewizją Polsat rozpoczęła się w 2018 r., czyli od momentu zakupu przez stację praw do transmisji Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA. W tym samym czasie Polsat uruchomił nowoczesne, 700-metrowe studio sportowe.

- Projekty w studio Polsat Sport to dla grafika broadcastowego ogromne pole do popisu – mówi Anna Pokora-Grabkowska, kierowniczka projektu, która z Platige Image związana jest od 2018 r. - Nasz klient posiada imponujące portfolio programów, mamy więc okazję w jednym tygodniu przygotowywać grafikę do gali UFC, a w kolejnym chociażby turniejów tenisowych. Dodatkowo studio Polsatu jest doskonale wyposażone technologicznie, więc nie mamy żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o naszą kreatywność i wspólnie z ekipą Polsatu możemy pięknie opakować sportowe wydarzenia dla widzów – dodaje.

Platige Image od początku istnienia stawia na najnowocześniejsze rozwiązania na rynku technologiczno-artystycznym, które znajdują zastosowanie m.in. w realizacjach telewizyjnych. Specjaliści z Platige Broadcast wykorzystują systemy wiodącej na rynku telewizyjnym firmy Vizrt, a także znanego ze świata gamingu silnika Unreal Engine. Dzięki tym narzędziom treści są prezentowane w znacznie ciekawszy oraz bardziej innowacyjny sposób.

Technologie wykorzystywane przez specjalistów z Platige Broadcast w studio Polsat Sport, takie jak augmented reality z powodzeniem mogą być używane podczas wydarzeń na żywo. Ich ogromnym atutem jest poszerzenie możliwości studia – mogą być nośnikiem informacji reklamowej, znacząco podnoszą też atrakcyjność wizualną transmisji. Przykładem takiej realizacji jest chociażby ceremonia zamknięcia finału EURO2020 w Londynie, podczas którego zespół Platige Image odpowiadał za efekty AR-owe.

- Ostatnie trzy lata współpracy z Polsat wiele nas nauczyły i pozwoliły wspólnie stworzyć jedno z najlepiej ocenianych studiów komentatorskich w Europie. Podpisanie kolejnej umowy to dla nas potwierdzenie zaufania, jakim obdarza nas Klient. Dlatego bardzo cieszymy się z możliwości realizacji kolejnych, wspólnych projektów dla największych broadcasterów na świecie – mówi Marek Jankowski, Head of Platige Broadcast.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764