logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image rozwija dział Film & TV

  PR 20.04.2022, przeczytano 686 razy
ilustracja

Studio poszerza swoją działalność w zakresie developmentu i produkcji filmowej oraz telewizyjnej. Platige Image przygotowuje szereg projektów łączących osadzone w gatunku koncepty z najnowocześniejszymi rozwiązaniami w dziedzinie technologii. Nadrzędnym celem studia jest łączenie polskich twórców i partnerów z ich zagranicznymi odpowiednikami, realizując projekty z międzynarodowym potencjałem. Za rozwój inicjatywy odpowiadać będzie Julia Gniadecka, która awansowała na stanowisko Head of Film&TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-rozwija-dzial-film-and-tv,395573,artykul.html

Jednym z pierwszych projektów nowego działu Platige Image, o którym już wiadomo, jest rozwój ekranizacji „Chóru zapomnianych głosów” Remigiusza Mroza.

- Skupiamy się na adaptacjach, które mają potencjał na międzynarodowy sukces. Przy czym nie ograniczamy się wyłącznie do science fiction czy fantasy – zarówno w projektach o mniejszej jak i większej skali stawiamy na produkcje gatunkowe, które przede wszystkim dają twórcom narzędzia i warunki na to, by dać upust ich kreatywności – mówi Julia Gniadecka, Head of Film&TV.

Nowy dział Platige Image skoncentruje się na rozwoju wysokiej jakości kontentu filmowego i telewizyjnego, nie stroniąc od tematyki bogatej w efekty specjalne. Będą to m.in. znane fanom adaptacje spełniające oczekiwania i tych szczególnie wymagających odbiorców.

- Planujemy produkcje przygotowane specjalnie dla żądnych kinowych doznań widzów, spełniające nawet te najbardziej oryginalne wizje ich twórców. Wszystko we współpracy z naszym zespołem kreatywnym, którego pasją jest praca nad światowej klasy produkcjami filmowymi i telewizyjnymi – dodaje Julia Gniadecka.

W polskich twórcach drzemią ogromne pokłady kreatywności, które w zetknięciu z możliwościami technologicznymi studia pozwolą dotrzeć do odbiorców w skali globalnej i zostać z nimi na dłużej.

- Dlatego chcemy stworzyć dla nich takie warunki, które pozwolą połączyć międzynarodowe talenty z rodzimymi pomysłami. Od wielu lat działamy na tym polu i chcemy przekuwać dotychczasowe sukcesy na nowe perspektywy – mówi Karol Żbikowski, Prezes Zarządu Platige Image.

Za rozwój projektów Film&TV będzie odpowiadać Julia Gniadecka, która awansowała na stanowisko Head of Film&TV. Julia swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w Studiu Filmowym Zebra jeszcze przed ukończeniem szkoły średniej. Dalej realizowała się na planach filmowych m.in. Agnieszki Holland (Pokot), Agnieszki Smoczyńskiej (Córki dancingu), czy Arkadiusza Jakubika (Prosta historia o morderstwie). W jej portfolio znajduje się m.in. współpraca z Netflixem, Searchlight Pictures czy Paramount Pictures. W ostatnich latach była częścią zespołu producenckiego Stevena Soderbergha oraz realizowała filmy z udziałem m.in. Meryl Streep (Let Them All Talk), Channinga Tatuma (Dog), czy Pablo Larraina i producenta Breaking Bad Marka Johnsona (Distancia de Rescate). Julia Gniadecka jest jedyną w Polsce absolwentką MFA Peter Stark Producing Program na USC School of Cinematic Arts.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764