logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image spełnia świąteczne życzenia

  PR 22.12.2022, przeczytano 576 razy
ilustracja

Platige Image przygotowało świąteczną animację, w której załoga statku kosmicznego wcielając się w rolę świętego Mikołaja przemierza galaktykę, aby spełnić świąteczne marzenia. Ponad dwuminutowy film został stworzony przy użyciu silnika Unreal Engine 5.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-spelnia-swiateczne-zyczenia,398438,artykul.html

Załoga krążącego w przestworzach statku kosmicznego odbiera wiadomość „Help”. Natychmiast obrany zostaje nowy kurs. Po chwili widzimy jak pojazd, w kształcie logo studia Platige Image, ląduje na rozgrzanych piaskach bezkresnej pustyni zamieszkałej przez dziwaczne istoty. Rozpoczyna się misja ratunkowa. Nie jest ona łatwa, bowiem droga, którą przemierza łazik planetarny wiedzie przez pełne niebezpieczeństw wyschnięte dno morza oraz złowrogie góry. W końcu jednak udaje się dotrzeć do celu. Okazuje się, że nadawca komunikatu to robot, zaś treść wiadomości jest fragmentem listu do świętego Mikołaja.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się, co było w napisanym przez robota liście do św. Mikołaja i czy załodze statku Platige Image uda się wypełnić misję koniecznie obejrzyjcie film.

Jeśli spodobały się wam bożonarodzeniowe przygody załogi statku Platige Image zobaczcie jak wyglądała wielkanocna misja „platiżan”. Warto dodać, że dziewiczy lot statku Platige doceniło jury Austalian Effects & Animation Festival przyznając srebrną nagrodę w kategorii animacji krótkometrażowych.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764