logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image Studiem Postprodukcyjnym roku KTR

  PR 10.06.2019, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu KTR tytuł Studia Postprodukcyjnego Roku powędrował do Platige Image. Projekty studia zdobyły łącznie 15 nominacji, a ostatecznie aż 12 nagród: 4 złote, 4 srebrne i 4 brązowe miecze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-studiem-postprodukcyjnym-roku-ktr,382827,artykul.html

Złote miecze zdobyły aż trzy projekty, przy których pracowali artyści Platige Image. Spot dla marki Jaguar „Playground (Director’s Cut)”; triumfował dwukrotnie – zdobył złoto w kategorii Post Production Excellence oraz w kategorii Visual Effects / FX.

Z kolei zwycięzcą w kategorii Use of Video została spektakularna projekcja trailera „God of War” wyświetlona na boisku NBA. Ten sam projekt otrzymał również nagrodę specjalną Best of Communication. Twórcy Platige Image zamienili parkiet do gry w arenę zmagań Kratosa i Atreusa, przenosząc widzów w świat gry.

– Skali tego wydarzenia nie da się porównać z niczym, co do tej pory zrobiliśmy dla tej branży. Nasz sukces otworzył nowy rozdział w kreacji marek. Sony doceniło nasze rozległe doświadczenie, dzięki czemu mogliśmy pomóc wypromować produkt w zupełnie nowy sposób – komentuje Kamil Pohl z Platige Image – 18 tys. fanów NBA na miejscu, a w sieci telewizyjnej i internetowej o wiele, wiele więcej - to duże liczby i wymagająca publika – dodaje Pohl, który w Platige Image odpowiada za nadzór artystyczny, rozwój nowych technologii, wdrażanie rozwiązań i rekomendowanie nowych technik w dziale Entertainment.

Teledysk duetu Syny „Nag Champa” z efektami specjalnymi stworzonymi przez artystów Platige Image, wyprodukowany przez Dobro i wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka z tego domu produkcyjnego, zdobył złoty miecz KTR w kategorii Music Video.

– Praca nad każdym z tych projektów była dla nas czystą przyjemnością. Już od kilku lat nie zastanawiamy się jak realizować produkcje na rynki zagraniczne, tylko co zrobić, by nasze realizacje za każdym razem wchodziły do światowego kanonu reklamy – podsumowuje Cezary Albiński, Head of CG - Commercial w Platige Image.

Kolejne dwa projekty, przy których pracowali artyści ze studia Platige Image, zdobyły cztery srebrne miecze. Dwa z nich powędrowały do twórców trailera gry ,,Metro Exodus’’, którzy zwyciężyli w kategoriach Animation oraz Sound Design.

– ,,Artyom's Nightmare'', czyli zwiastun kolejnej odsłony kultowej serii „Metro” to, wraz z pozostałymi nominowanymi projektami, produkcja dla nas wyjątkowa. Fabuła samej gry oparta jest na trylogii Dmitrija Głuchowskiego, więc odgrywa dużą rolę również w naszym trailerze. Dodatkowo, byliśmy zaangażowani w każdy etap produkcji: od koncepcji po wykonanie – mówi scenarzysta i reżyser trailera, Tomek Suwalski z Platige Image.

Podobnie, dwoma srebrnymi mieczami KTR nagrodzono spot ,,I’m Late’’ - reklamę dla marki zegarków Citizen ,,I’m Late’’ wyróżniono w kategoriach Animation oraz Post Production Excellence.

Ponadto Platige Image, w tegorocznej edycji KTR-ów, zdobył także cztery brązowe miecze. Wśród nich są dwa, które zdobyły także srebrny i złoty miecz. Triumfująca w kategorii Use of Video projekcja cinematika gry ,,God of War’’ została wyróżniona również w kategorii Post Production Excellence, a zwycięzca w kategorii Music Video, czyli teledysk duetu Syny ,,Nag Champa’’ z efektami wizualnymi stworzonymi przez artystów Platige Image, otrzymał brąz właśnie za Visual Effects/FX.

– W kategorii Visual Effects/FX, sukces naszych supervisorów oceniam po tym, jak trudno jest odróżnić materiał filmowy od efektów 3D. Realizacje te wyróżniają się absolutnym perfekcjonizmem. Są to przykłady, w których granica pomiędzy fikcją, a rzeczywistością się zatarła – dodał Cezary Albiński, Head of CG - Commercial w Platige Image.

Listę projektów studia, które uhonorowano na gali, zamyka ,,Wasteland’’, czyli reżyserska wersja spotu marki Abarth wyreżyserowana przez Alessandro Paccianiego oraz nagrodzony także za efekty wizualne spot dla marki Burberry ,,Close Your Eyes and Think of Christmas”. Ten ostatni wyróżniony został również brązowym mieczem w kategorii Color Correction.

Dzięki tak licznie nagrodzonym projektom, tworzone lub współtworzone przez zespół Platige, studio otrzymało ogółem 86 punktów i zdobyło tytuł Studia Postprodukcyjnego Roku.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
Agnieszka Bacińska z Walk PR w jury Lisbon International Ad Festival
Już 20 września odbędzie się 4 edycja Lisbon International Advertising Festival. W tym roku jedyną reprezentantką Polski w jury została Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764