logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image Studiem Postprodukcyjnym roku KTR

  PR 10.06.2019, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu KTR tytuł Studia Postprodukcyjnego Roku powędrował do Platige Image. Projekty studia zdobyły łącznie 15 nominacji, a ostatecznie aż 12 nagród: 4 złote, 4 srebrne i 4 brązowe miecze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-studiem-postprodukcyjnym-roku-ktr,382827,artykul.html

Złote miecze zdobyły aż trzy projekty, przy których pracowali artyści Platige Image. Spot dla marki Jaguar „Playground (Director’s Cut)”; triumfował dwukrotnie – zdobył złoto w kategorii Post Production Excellence oraz w kategorii Visual Effects / FX.

Z kolei zwycięzcą w kategorii Use of Video została spektakularna projekcja trailera „God of War” wyświetlona na boisku NBA. Ten sam projekt otrzymał również nagrodę specjalną Best of Communication. Twórcy Platige Image zamienili parkiet do gry w arenę zmagań Kratosa i Atreusa, przenosząc widzów w świat gry.

– Skali tego wydarzenia nie da się porównać z niczym, co do tej pory zrobiliśmy dla tej branży. Nasz sukces otworzył nowy rozdział w kreacji marek. Sony doceniło nasze rozległe doświadczenie, dzięki czemu mogliśmy pomóc wypromować produkt w zupełnie nowy sposób – komentuje Kamil Pohl z Platige Image – 18 tys. fanów NBA na miejscu, a w sieci telewizyjnej i internetowej o wiele, wiele więcej - to duże liczby i wymagająca publika – dodaje Pohl, który w Platige Image odpowiada za nadzór artystyczny, rozwój nowych technologii, wdrażanie rozwiązań i rekomendowanie nowych technik w dziale Entertainment.

Teledysk duetu Syny „Nag Champa” z efektami specjalnymi stworzonymi przez artystów Platige Image, wyprodukowany przez Dobro i wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka z tego domu produkcyjnego, zdobył złoty miecz KTR w kategorii Music Video.

– Praca nad każdym z tych projektów była dla nas czystą przyjemnością. Już od kilku lat nie zastanawiamy się jak realizować produkcje na rynki zagraniczne, tylko co zrobić, by nasze realizacje za każdym razem wchodziły do światowego kanonu reklamy – podsumowuje Cezary Albiński, Head of CG - Commercial w Platige Image.

Kolejne dwa projekty, przy których pracowali artyści ze studia Platige Image, zdobyły cztery srebrne miecze. Dwa z nich powędrowały do twórców trailera gry ,,Metro Exodus’’, którzy zwyciężyli w kategoriach Animation oraz Sound Design.

– ,,Artyom's Nightmare'', czyli zwiastun kolejnej odsłony kultowej serii „Metro” to, wraz z pozostałymi nominowanymi projektami, produkcja dla nas wyjątkowa. Fabuła samej gry oparta jest na trylogii Dmitrija Głuchowskiego, więc odgrywa dużą rolę również w naszym trailerze. Dodatkowo, byliśmy zaangażowani w każdy etap produkcji: od koncepcji po wykonanie – mówi scenarzysta i reżyser trailera, Tomek Suwalski z Platige Image.

Podobnie, dwoma srebrnymi mieczami KTR nagrodzono spot ,,I’m Late’’ - reklamę dla marki zegarków Citizen ,,I’m Late’’ wyróżniono w kategoriach Animation oraz Post Production Excellence.

Ponadto Platige Image, w tegorocznej edycji KTR-ów, zdobył także cztery brązowe miecze. Wśród nich są dwa, które zdobyły także srebrny i złoty miecz. Triumfująca w kategorii Use of Video projekcja cinematika gry ,,God of War’’ została wyróżniona również w kategorii Post Production Excellence, a zwycięzca w kategorii Music Video, czyli teledysk duetu Syny ,,Nag Champa’’ z efektami wizualnymi stworzonymi przez artystów Platige Image, otrzymał brąz właśnie za Visual Effects/FX.

– W kategorii Visual Effects/FX, sukces naszych supervisorów oceniam po tym, jak trudno jest odróżnić materiał filmowy od efektów 3D. Realizacje te wyróżniają się absolutnym perfekcjonizmem. Są to przykłady, w których granica pomiędzy fikcją, a rzeczywistością się zatarła – dodał Cezary Albiński, Head of CG - Commercial w Platige Image.

Listę projektów studia, które uhonorowano na gali, zamyka ,,Wasteland’’, czyli reżyserska wersja spotu marki Abarth wyreżyserowana przez Alessandro Paccianiego oraz nagrodzony także za efekty wizualne spot dla marki Burberry ,,Close Your Eyes and Think of Christmas”. Ten ostatni wyróżniony został również brązowym mieczem w kategorii Color Correction.

Dzięki tak licznie nagrodzonym projektom, tworzone lub współtworzone przez zespół Platige, studio otrzymało ogółem 86 punktów i zdobyło tytuł Studia Postprodukcyjnego Roku.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019
Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach...
Uwaga specjaliści od namingu: Konkurs na nazwę planety!
Międzynarodowa Unia Astronomiczna (IAU) wraz z Polskim Towarzystwem Astronomicznym (PTA) ogłaszają ogólnonarodowy konkurs na nazwy dla planety pozasłonecznej i jej gwiazdy. To część globalnej inicjatywy podjętej w ramach obchodów stulecia IAU – każdy kraj otrzymuje prawo nadania nazwy jednej gwieździe oraz krążącej wokół niej planecie. Swoje...
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!
Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
ING wyróżniony w konkursie Golden Arrow za działania marketingowe
W tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow ING Bank Śląski został doceniony za efektywność i innowacyjność działań marketingowych. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii digital marketing – SEM, wyróżnienie w kategorii wideo za cykl filmów – „Prosto o pieniądzach” oraz dodatkowe wyróżnienie w kategorii open za e-learning o prostym języku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764