logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Platige Image stworzyło animację „Obyczaje przodków” w uniwersum Apex Legends

  PR 10.04.2020, przeczytano 2121 razy
ilustracja

Na początku kwietnia miała miejsce premiera nowego odcinka animowanej serii Apex Legends - Opowieści z odludzia. „Obyczaje przodków” to drugi – po „Dziecięciu otchłani” – odcinek serii stworzony przez warszawskie studio Platige Image na zlecenie światowego giganta - Electronic Arts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-platige-image-stworzylo-animacje-_obyczaje-przodkow_-w-uniwersum-apex-legends,386527,artykul.html

Powstający przez ponad pół roku odcinek to efekt pracy zespołu artystów Platige Image, odpowiedzialnych za wszystkie etapy produkcji: od shooting boardów,  przez przygotowanie animacji postaci, pracę kamery, aż po reżyserię i produkcję całości.

- Cieszę się, że udało nam się w krótkim czasie stworzyć zespół dla tak wielowarstwowego i wymagającego projektu. Nawet to, że prace nad „Obyczajami przodków” kończyliśmy działając zdalnie, nie miało wpływu na wysoką jakość produktu finalnego. Dziękuję całemu zespołowi za poświęcenie i ogromne zaangażowanie. – podkreśla Cezary Albiński, VFX Supervisor z Platige Image.

ilustracjastrzałka

Apex Legends to stworzona przez Electronic Arts gra komputerowa, która już po miesiącu od premiery przyciągnęła ponad 50 mln graczy. Współtworzona przez Platige Image animowana seria jest dopełnieniem uniwersum znanego z gier – odkrywa nowe fakty oraz pokazuje nieznane historie bohaterów. Aby zaspokoić oczekiwania graczy twórcy serii są zobligowani do dostarczania projektów na najwyższym poziomie, w oparciu o odpowiednie zaplecze technologiczne.

- Przygotowywanie tej produkcji pozwoliło nam na podjęcie współpracy z wieloma znakomitymi artystami z całego świata, zarówno jeśli chodzi o stronę artystyczną, jak i technologiczną. – dodaje Paulina Machalica, Animation Producer z Platige Image.

ilustracjastrzałka

Drzwi do współpracy Platige z EA otworzyły animacje "Paths of Hate" oraz stworzone dla serwisu Netflix  "Fish night"-  obie wyreżyserowane przez Damiana Nenowa. Był on również reżyserem pierwszego stworzonego przez Platige Image odcinka Opowieści z Odludzia zatytułowanego  „Dziecię otchłani”. Reżyser angażował się także w prace nad drugim epizodem przygotowywanym przez warszawskie studio.

- Współpraca między Electronic Arts a Platige Image była rewelacyjna. Jako scenarzysta szczególnie doceniam kunszt filmowy, który zespół Platige wniósł do całej historii. Trudno mi też wyobrazić sobie lepszego współreżysera niż Bartek Kik. Razem stworzyliśmy utrzymany w unikatowym stylu obraz, który został doceniony przez naszych fanów. Siłą napędową Apex Legends są postacie, dlatego jesteśmy wdzięczni Platige Image za tak wierne przekazanie ich historii. - powiedział Neel Upadhye, scenarzysta i reżyser z Respawn Entertainment.

ilustracjastrzałka

Premiera każdego odcinka Opowieści z odludzia jest dużym wydarzeniem dla fanów gry Apex Legends - w ciągu pierwszego dnia od ukazania się w serwisie YouTube „Obyczaje przodków” uzyskały ponad 3 mln wyświetleń, spotykając się z dużą liczbą pozytywnych komentarzy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764