logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image współtworzy cyber musical

  PR 04.04.2024, przeczytano 471 razy

Polskie studio produkcji i postprodukcji, wraz z twórcami z Broadwayu, przygotowuje musical „Pilot i Mały Książę. Historia Antoine’a de Saint-Exupery’ego i Małego Księcia”. Widowisko połączy w sobie doskonałą muzykę, piękne kostiumy z prawdziwie nowojorską choreografią. Immersyjne doświadczenie spektaklu dopełnią, przygotowane przez Platige Image, animacje 3D, które wyświetlane będą na wielkoformatowych ekranach LED. Światowa premiera odbędzie się w październiku w Katowickim Mieście Ogrodów. Obecnie prowadzone są castingi zarówno do ról pierwszo, jak i drugoplanowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-wspoltworzy-cyber-musical,403709,artykul.html

Musical będzie opowieścią o życiu autora Małego Księcia oraz o powstaniu tej, jednej z najpiękniejszych książek o dorastaniu, która podbiła serca czytelników na całym świecie. Wśród twórców multimedialnego spektaklu znaleźli się zarówno doświadczeni broadwayowscy artyści, jak i polscy. Polska będzie także obsada spektaklu. Do 10 kwietnia trwa casting na aktorów i aktorki: do głównej roli mogą zgłaszać się chłopcy w wieku ok. 10-14 lat oraz mężczyźni i kobiety w wieku 30-60 lat. Poszukiwani są także tancerze oraz tancerki.

Platige Image posiada bogate doświadczenie w pracy z teatrami. Studio zrealizowało m.in. multimedia i scenografię do pierwszego na świecie spektaklu 3D - „Polita”. Doświadczenie w przygotowaniu technologii cyfrowych wykorzystano także w musicalu „Piloci”, stworzonym dla Teatru Muzycznego Roma.

Ze strony Platige Image za projekt odpowiada Piotr Sikora, który jest dyrektorem artystycznym przedsięwzięcia. Producentami musicalu są: Kinoshita Group, Gorgeous Entertainment oraz Massbuzz Entertainment.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764