logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Platige Image współtworzy efekty do „Time Bandits”

  PR 31.07.2024, przeczytano 326 razy
ilustracja

Platige Image jest odpowiedzialne za stworzenie ujęć VFX w najnowszej produkcji AppleTV+ „Time Bandits”. Taika Waititi jest współtwórcą i producentem wykonawczym serialu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-platige-image-wspoltworzy-efekty-do-_time-bandits_,405182,artykul.html

„Time Bandits” to dziesięcioodcinkowy komediowo-przygodowy serial adaptowany z kultowego rodzinnego filmu z 1981 roku w reżyserii Terry'ego Gilliama. Premiera telewizyjnej wersji odbyła się 24 lipca. Jak opisuje AppleTV+ serial opowiada historię „nieprzewidywalnej podróży przez czas i przestrzeń z grupą złodziei i ich nowym rekrutem - 11-letnim entuzjastą historii o imieniu Kevin”.

Ten sam producent VFX, Will Reece, współpracował przy produkcji wcześniejszego „Wiedźmina” i dzisiejszych „Time Bandits” - mówi Magdalena Rudnicka, producentka VFX w Platige Image. „Dzięki doskonałym relacjom i owocnej współpracy przy trzech sezonach „Wiedźmina” mieliśmy okazję być częścią tej nowej produkcji, która była nie lada wyzwaniem”, dodaje.

Time Bandits” zabiera widzów do epickich momentów w historii: od budowy Stonehenge, przez oblężenie Troi z koniem trojańskim, ucieczkę przed dinozaurami w czasach prehistorycznych, po chaos w średniowiecznym Kairze i epokę lodowcową. Zatem zakres pracy twórców efektów wizualnych był ogromny," wspomina Rudnicka.

Według twórców, serial obfituje w wiele komediowych walorów. Producentami wykonawczymi są Jemaine Clement i Iain Morris, a Taika Waititi jest współtwórcą i producentem wykonawczym. W obsadzie znajdują się Lisa Kudrow, młody Kal-El Tuck, Tadhg Murphy, Charlyne Yi i Roger Nsengiyumva.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764