logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image wzmacnia działania na rynku brytyjskim

  PR 14.01.2020, przeczytano 134 razy

Wielokrotnie nagradzane polskie studio animacji, produkcji i postprodukcji - Platige Image nawiązało współpracę z Lemonade Reps. Aktywna na brytyjskim rynku agencja reprezentuje najbardziej uznane studia takie jak m.in.: HU_SH London, HELO czy FABLEfx.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-wzmacnia-dzialania-na-rynku-brytyjskim,385323,artykul.html

Umowa z Lemonade Reps to dla Platige Image ważny element strategii zakładającej dalszą rozwój na brytyjskim rynku. Swoją działalność na tym jednym z największych rynków reklamowych w Europie i na świecie studio rozpoczęło  już w 2006 r.

- Nawiązanie współpracy z Lemonade Reps to kolejny etap naszego planu rozwoju. Stale realizujemy projekty dla zagranicznych klientów, natomiast w ciągu kolejnych miesięcy chcemy bardziej otworzyć się na projekty europejskie. Konkurowanie na rynku brytyjskim to duże wyzwanie, ale przede wszystkim ogromna szansa na jeszcze szybszy rozwój. - powiedział  Karol Żbikowski, Prezes Platige Image.

- Platige Image, które  nie jest jeszcze szeroko rozpoznawane w Wielkiej Brytanii, jest racjonalną alternatywą dla części angielskich firm zajmujących się postprodukcją i produkcją efektów wizualnych. Duży i doświadczony zespół Platige jest w stanie realizować projekty stojące na wysokim poziomie, w konkurencyjnej cenie. O wysokiej jakości prac studia świadczy zarówno ich portfolio jak i liczne nagrody. – dodaje Corin West, Managing Director Lemonade Reps.

Angielski rynek jest postrzegany jako jeden z największych sektorów reklamowych na świecie. W 2019 r. wydatki na reklamę digitalową wyniosły tam ponad 14 mld £.  Natomiast według raportu BFI "Screen Business" brytyjski rynek VFX jest obecnie wyceniany na ponad 1 mld £ i wciąż rośnie. Przedstawicielstwo na wyspach brytyjskich to dla Platige Image gwarancja szybszego rozwoju i pozyskania kolejnych znaczących klientów.

- Ostatni rok był dla Platige Image bardzo pracowity i efektywny. Współpraca z międzynarodowymi gigantami jak Netflix, Ferrari czy Capcom potwierdziła ogromne możliwości naszego studia w dziedzinie produkcji i postprodukcji efektów specjalnych i animacji – zaznacza Karol Żbikowski, Prezes Platige Image.

Słowa Karola Żbikowskiego znajdują swoje odzwierciedlenie w wyróżnieniach branżowych oraz wynikach finansowych spółki. Rozpoczęcie współpracy z Lemonade Reps świadczy o większym otwarciu na rynek brytyjski i większej ilości nowych, widowiskowych projektów w portfolio Platige Image.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764