logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image z animago Award 2019 dla Najlepszego cinematika do gry

  PR 04.11.2019, przeczytano 703 razy
ilustracja

Studio Platige Image zdobyło główną nagrodę w kategorii Najlepszy Cinematik do Gry Wideo (Best Game Cinematic) w ramach trwającej właśnie w Monachium konferencji animago. To kolejne wyróżnienie trailera Metro Exodus: Artyom's Nightmare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-z-animago-award-2019-dla-najlepszego-cinematika-do-gry,384558,artykul.html

Jury doceniło zwiastun kolejnej odsłony kultowej serii „Metro”, przyznając jego twórcom nagrodę dla najlepszego cinematika w 2019 r. Trailer autorstwa Platige zabiera widza w zapierającą dech, dziejącą się na kilku płaszczyznach podróż. Osadzona w postapokaliptycznym, opartym na prozie Dmitrija Głuchowskiego świecie, mroczna wizja głównego bohatera Artyoma, jest  pełna zaskakujących zwrotów akcji i tajemnic.

W imieniu Studia, nagrody odebrali twórcy: Daria Zienowicz, Tomek Suwalski, Hubert Zegardło i Karol Klonowski.

Gra Metro Exodus, wyprodukowana przez 4A Games i wydana przez Deep Silver, stanowi część uniwersum Metro, obejmującego serię bestsellerowych książek, literackich spin-offów i cyfrowych adaptacji. Dzieło Platige zwyciężyło w konkursie z trailerami do takich produkcji jak Cyberpunk 2077 oraz Outsiders: Director’s Cut.

Aimago AWARD to prestiżowy, międzynarodowy konkurs oceniający najlepsze animacje 3D, efekty specjalne oraz projekty sztuki wizualnej. Na przestrzeni 20 lat do konkursu zgłoszonych zostało ponad 22 000 projektów z 58 krajów.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764