logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image z certyfikatem dla branży motoryzacyjnej

  PR 13.10.2021, przeczytano 461 razy

Platige Image informuje o spełnieniu wymagań standardów bezpiecznej wymiany informacji dla największych marek w branży automotive. Pomyślne przejście certyfikacji TISAX potwierdziło kompetencje studia w obszarze ochrony informacji poufnych. Certyfikat w dużym stopniu opiera się na normie ISO/IEC 27001, co w praktyce oznacza, że może być również wykorzystywany w innych, powiązanych branżach. Posiadanie certyfikatu TISAX wymagane jest m.in. przy współpracy z koncernem Volkswagen AG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-z-certyfikatem-dla-branzy-motoryzacyjnej,393350,artykul.html

Branża motoryzacyjna przywiązuje szczególną wagę do ochrony prototypów oraz zapewnienia bezpieczeństwa komunikacji z podwykonawcami i dostawcami. Obieg newralgicznych informacji i jego prawidłowe zabezpieczenie jest bardzo istotne na każdym etapie pracy. Przyznanie Platige Image certyfikatu TISAX (Trusted Information Security Assessment Exchange) potwierdza spełnienie rygorystycznych wymagań branżowych oraz gwarantuje klientom, że przetwarzane przez firmę dane i informacje zewnętrzne są zarządzane w odpowiedzialny oraz bezpieczny sposób.

– Pierwszym i głównym motorem do podjęcia działań w kierunku certyfikacji było wyjście naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów z branży motoryzacyjnej. Nasi partnerzy oczekują od nas najwyższego profesjonalizmu, a pomyślne przejście audytu tylko potwierdziło światowy poziom polskiego studia. Otrzymanie certyfikatu TISAX stanowi dla nas również solidną bazę do dalszych prac w kierunku kolejnych certyfikacji branżowych, związanych z bezpieczeństwem danych i informacji dla sektora motoryzacyjnego – mówi Tomasz Kruszona, Chief Technology Officer w Platige Image.

TISAX potwierdza kompetencje Platige Image w zakresie przeprowadzania bezpiecznej wymiany informacji, ochrony i szyfrowania danych etc. Zakres audytu, przeprowadzonego przez TUV Nord Polska obejmował całość usług Platige Image. Studio spełniło wymagania na poziomie AL3 (bardzo duży poziom ochrony) w zakresie „informacji o bardzo wysokich wymaganiach w zakresie ochrony danych, wydarzeń oraz sesji filmowych lub zdjęciowych z prototypami”.

– Kwestie związane z zapewnieniem poufności i bezpieczeństwa danych są standardem w naszej branży, więc od dawna stanowią one priorytet w naszych działaniach. Certyfikat TISAX jest pewnym podsumowaniem rygorystycznego przestrzegania standardów bezpieczeństwa, dotyczących procesów produkcyjnych i technologii w ostatnich latach. Dzięki spełnieniu wymogów audytu Platige Image zwiększa swoje szanse na pozyskanie nowych kontraktów na wymagającym rynku niemieckim, a także stwarza perspektywy zacieśniania relacji z istniejącymi klientami. – zaznacza Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764