logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image z certyfikatem dla branży motoryzacyjnej

  PR 13.10.2021, przeczytano 176 razy

Platige Image informuje o spełnieniu wymagań standardów bezpiecznej wymiany informacji dla największych marek w branży automotive. Pomyślne przejście certyfikacji TISAX potwierdziło kompetencje studia w obszarze ochrony informacji poufnych. Certyfikat w dużym stopniu opiera się na normie ISO/IEC 27001, co w praktyce oznacza, że może być również wykorzystywany w innych, powiązanych branżach. Posiadanie certyfikatu TISAX wymagane jest m.in. przy współpracy z koncernem Volkswagen AG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-z-certyfikatem-dla-branzy-motoryzacyjnej,393350,artykul.html

Branża motoryzacyjna przywiązuje szczególną wagę do ochrony prototypów oraz zapewnienia bezpieczeństwa komunikacji z podwykonawcami i dostawcami. Obieg newralgicznych informacji i jego prawidłowe zabezpieczenie jest bardzo istotne na każdym etapie pracy. Przyznanie Platige Image certyfikatu TISAX (Trusted Information Security Assessment Exchange) potwierdza spełnienie rygorystycznych wymagań branżowych oraz gwarantuje klientom, że przetwarzane przez firmę dane i informacje zewnętrzne są zarządzane w odpowiedzialny oraz bezpieczny sposób.

– Pierwszym i głównym motorem do podjęcia działań w kierunku certyfikacji było wyjście naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów z branży motoryzacyjnej. Nasi partnerzy oczekują od nas najwyższego profesjonalizmu, a pomyślne przejście audytu tylko potwierdziło światowy poziom polskiego studia. Otrzymanie certyfikatu TISAX stanowi dla nas również solidną bazę do dalszych prac w kierunku kolejnych certyfikacji branżowych, związanych z bezpieczeństwem danych i informacji dla sektora motoryzacyjnego – mówi Tomasz Kruszona, Chief Technology Officer w Platige Image.

TISAX potwierdza kompetencje Platige Image w zakresie przeprowadzania bezpiecznej wymiany informacji, ochrony i szyfrowania danych etc. Zakres audytu, przeprowadzonego przez TUV Nord Polska obejmował całość usług Platige Image. Studio spełniło wymagania na poziomie AL3 (bardzo duży poziom ochrony) w zakresie „informacji o bardzo wysokich wymaganiach w zakresie ochrony danych, wydarzeń oraz sesji filmowych lub zdjęciowych z prototypami”.

– Kwestie związane z zapewnieniem poufności i bezpieczeństwa danych są standardem w naszej branży, więc od dawna stanowią one priorytet w naszych działaniach. Certyfikat TISAX jest pewnym podsumowaniem rygorystycznego przestrzegania standardów bezpieczeństwa, dotyczących procesów produkcyjnych i technologii w ostatnich latach. Dzięki spełnieniu wymogów audytu Platige Image zwiększa swoje szanse na pozyskanie nowych kontraktów na wymagającym rynku niemieckim, a także stwarza perspektywy zacieśniania relacji z istniejącymi klientami. – zaznacza Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764