logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image z nagrodą Golden Cube

  PR 15.05.2025, przeczytano 315 razy
ilustracja

Studio Platige Image zdobyło Gold Cube w prestiżowym konkursie ADC Awards 2025 za zwiastun gry „The Witcher 4 – Cinematic Reveal Trailer”, wyreżyserowany przez Tomka Suwalskiego i zrealizowany we współpracy z CD PROJEKT RED. Produkcja została nagrodzona w kategorii Gaming – Marketing – Trailer podczas 104. edycji wydarzenia organizowanego przez The One Club for Creativity w Nowym Jorku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-z-nagroda-golden-cube,408814,artykul.html

Zwiastun, stworzony w technologii Unreal Engine 5, miał swoją premierę podczas gali The Game Awards w grudniu 2024 roku i otworzył nowy rozdział jednej z najbardziej cenionych serii gier na świecie. Realizacja projektu była ambitnym i złożonym przedsięwzięciem, które wymagało ścisłej współpracy doświadczonych zespołów Platige Image, CD PROJEKT RED oraz Epic Games. Produkcja objęła m.in. 14 dni zdjęciowych w studio motion capture, pracę z ekipą kaskaderską oraz zaawansowane procesy animacyjne, w tym stworzenie wymagającej sekwencji walki i animację potwora – Bauka. Prerenderowany zwiastun, stworzony na silniku Unreal Engine 5, pozwolił osiągnąć wysoką, filmową jakość obrazu i wyróżnił się w konkursie zarówno pod względem wizualnym, jak i narracyjnym.

Nagrodzony zwiastun oraz kulisy jego powstawania są dostępne do obejrzenia na kanale The Witcher oraz Platige Image na YouTube:

ADC Awards to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany od 1921 roku przez The One Club for Creativity w Nowym Jorku. Wyróżnia projekty z obszaru reklamy, designu, animacji, sztuki cyfrowej i gier, nagradzając twórczość łączącą wysoką jakość wykonania z siłą idei.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764