W pierwszym tygodniu kwietnia Platige Image, studio efektów specjalnych i postprodukcji, dokonało zmian w strukturze zarządzania Działem Reklamy. Współzarządzającymi działem zostali Paulina Machalica oraz Cezary Albiński, a dotychczasowy Dyrektor Zrządzający, Janusz Włodarski, pozostał w strukturach spółki na stanowisku Doradcy Zarządu. W nowej strukturze tego działu nie będzie funkcji dyrektora zarządzającego.
Paulinie Machalicy, nowej Head Produkcji, będzie podlegać zespół produkcyjny, serwis oraz studio dźwiękowe. Natomiast Head of CG, Cezary Albiński, będzie koordynował prace zespołu graficznego.
Paulina Machalica jest związana Platige Image od 2011 roku. Funkcję Heada Produkcji pełniła już od 2017 r. do marca 2019 r. Wcześniej jako producentka z powodzeniem współtworzyła spoty dla marek polskich i zagranicznych. Ma również na koncie projekty filmowe takie jak „Hiszpanka”, czy animacja „Obyczaje przodków” osadzona w uniwersum gry Apex Legends. Do swoich priorytetów zalicza umocnienie relacji z klientami oraz optymalizację pracy Działu Reklamy zarówno w trakcie wyjątkowej sytuacji związanej z COVID-19, jak również w dalszej przyszłości.
- Nowe podejście zakłada jeszcze większą otwartość na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Dzięki głębokiemu zrozumieniu potrzeb klienta jesteśmy w stanie wspólnie znaleźć oryginalne rozwiązania, które są pożądane nie tylko w obecnie panującej sytuacji, ale również w dłuższej perspektywie czasu. – komentuje Paulina Machalica, Head Produkcji, współzarządzająca Platige Commercial.
Cezary Albiński, obecny Head of CG w Platige Commercial, współpracuje z warszawskim studiem od 2012 roku. W trakcie kariery nadzorował ponad 300 projektów reklamowych w Polsce i za granicą, a jego prace były nagradzane m.in. na festiwalach Golden Drum, KTR czy Social Art. Cezary Albiński ma w planach zaangażowanie Działu Reklamy w prace nad dłuższymi formami wizualnymi oraz dalszy rozwój zaplecza technologicznego.
- Będziemy kontynuowali prace nad rozwojem używanych przez nas technologii. Wykorzystanie Unreal Engine jest z pewnością jednym z kroków usprawniających pracę całego działu. Oprócz produkcji stricte reklamowych, chcemy również tworzyć możliwie jak najwięcej dłuższych animacji dla uznanych marek z całego świata. – komentuje Cezary Albiński, Head of CG, współzarządzający Platige Commercial.
Dzięki wprowadzeniu systemu maksymalizującego pracę zdalną, warszawskie studio kontynuuje prace nad wszystkimi projektami, pomimo panującej obecnie sytuacji. Jedną z ostatnich produkcji, współtworzoną w całości zdalnie przez Platige Image, jest spot dla marki Captain Jack.
Źródło: Platige Image