logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image zmienia strukturę Działu Reklamy

  PR 21.04.2020, przeczytano 785 razy

W pierwszym tygodniu kwietnia Platige Image, studio efektów specjalnych i postprodukcji, dokonało zmian w strukturze zarządzania Działem Reklamy. Współzarządzającymi działem zostali Paulina Machalica oraz Cezary Albiński, a dotychczasowy Dyrektor Zrządzający, Janusz Włodarski, pozostał w strukturach spółki na stanowisku Doradcy Zarządu. W nowej strukturze tego działu nie będzie funkcji dyrektora zarządzającego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-zmienia-strukture-dzialu-reklamy,386677,artykul.html

Paulinie Machalicy, nowej Head Produkcji, będzie podlegać zespół produkcyjny, serwis oraz studio dźwiękowe. Natomiast Head of CG, Cezary Albiński, będzie koordynował prace zespołu graficznego.

Paulina Machalica jest związana Platige Image od 2011 roku. Funkcję Heada Produkcji pełniła już od 2017 r. do marca 2019 r. Wcześniej jako producentka z powodzeniem współtworzyła spoty dla marek polskich i zagranicznych. Ma również na koncie projekty filmowe takie jak „Hiszpanka”, czy animacja „Obyczaje przodków” osadzona w uniwersum gry Apex Legends. Do swoich priorytetów zalicza umocnienie relacji z klientami oraz optymalizację pracy Działu Reklamy zarówno w trakcie wyjątkowej sytuacji związanej z COVID-19, jak również w dalszej przyszłości.

- Nowe podejście zakłada jeszcze większą otwartość na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Dzięki głębokiemu zrozumieniu potrzeb klienta jesteśmy w stanie wspólnie znaleźć oryginalne rozwiązania, które są pożądane nie tylko w obecnie panującej sytuacji, ale również w dłuższej perspektywie czasu.  – komentuje Paulina Machalica, Head Produkcji, współzarządzająca Platige Commercial.

Cezary Albiński, obecny Head of CG w Platige Commercial, współpracuje z warszawskim studiem od 2012 roku. W trakcie kariery nadzorował ponad 300 projektów reklamowych w Polsce i za granicą, a jego prace były nagradzane m.in. na festiwalach Golden Drum, KTR czy Social Art. Cezary Albiński ma w planach zaangażowanie Działu Reklamy w prace nad dłuższymi formami wizualnymi oraz dalszy rozwój zaplecza technologicznego.

- Będziemy kontynuowali prace nad rozwojem używanych przez nas technologii. Wykorzystanie Unreal Engine jest z pewnością jednym z kroków usprawniających pracę całego działu. Oprócz produkcji stricte reklamowych, chcemy również tworzyć możliwie jak najwięcej dłuższych animacji dla uznanych marek z całego świata. – komentuje Cezary Albiński, Head of CG, współzarządzający Platige Commercial.

Dzięki wprowadzeniu systemu maksymalizującego pracę zdalną, warszawskie studio kontynuuje prace nad wszystkimi projektami, pomimo panującej obecnie sytuacji. Jedną z ostatnich produkcji, współtworzoną w całości zdalnie przez Platige Image, jest spot dla marki Captain Jack.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764