logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image zmieniło Kendall Jenner w syrenę na potrzeby kampanii Reserved

  PR 08.10.2019, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

Studio Platige Image wykonało postprodukcję i efekty wizualne na potrzeby spotu #CiaoKendall, przedstawiającego nową twarz marki Reserved – Kendall Jenner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-zmienilo-kendall-jenner-w-syrene-na-potrzeby-kampanii-reserved,384255,artykul.html

Wyjątkowy styl inspirowany latami 70. oraz zaskakująca transformacja Kendall Jenner w syrenę to wyróżniki spotu #CiaoKendall. Film dla marki odzieżowej Reserved został wyprodukowany przez agencję Warsaw Creatives i wyreżyserowany przez Gordona von Steinera, artystę znanego ze współpracy z brandami ze świata mody.

Postprodukcja i efekty wizualne to dzieło Platige Image, wielokrotnie nagradzanego studia z Warszawy, w portfolio którego znajdują się projekty dla marek Jaguar, Audi, Pepsi, Ford, licznych wytwórni filmowych oraz developerów gier wideo. Zespół poprowadzili Sylwia Ślusarczyk (producent), Piotr Ołtarzewski (CG supervisor) oraz Piotr Sasim (korekcja barwna).

- Spot został nakręcony analogowo, na taśmie filmowej, co zapewniło mu kinowy wygląd, a naturalnie występujące na taśmie ziarno wzmocniło styl retro, w który celuje cały spot. – mówi Piotr Ołtarzewski.

Tworząc syrenę, reżyser oraz Platige Image początkowo celowali w maksymalny realizm, jednak w miarę rozwoju prac wizja uległa zmianie – magiczna istota zyskała bardziej baśniowy wygląd. Podczas zdjęć wodnych Kendall Jenner nosiła znaczniki, które umożliwiły ekipie Platige śledzenie jej ruchów i późniejszą zamianę nóg na cyfrowy ogon.

- Na planie pracowało się świetnie – wspomina Kamil Dąbkowski, On-set Supervisor. - Współpraca z Kendall była bezproblemowa. Wszyscy byli zdumieni jej umiejętnościami tańca i sprawnością fizyczną.

- Dziękujemy Warsaw Creatives za zaproszenie do udziału w projekcie. Cieszymy się, że mogliśmy stać się częścią tak wyjątkowego przedsięwzięcia – mówi producent Sylwia Ślusarczyk.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764