logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image zmieniło Kendall Jenner w syrenę na potrzeby kampanii Reserved

  PR 08.10.2019, przeczytano 1828 razy
ilustracjastrzałka

Studio Platige Image wykonało postprodukcję i efekty wizualne na potrzeby spotu #CiaoKendall, przedstawiającego nową twarz marki Reserved – Kendall Jenner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-zmienilo-kendall-jenner-w-syrene-na-potrzeby-kampanii-reserved,384255,artykul.html

Wyjątkowy styl inspirowany latami 70. oraz zaskakująca transformacja Kendall Jenner w syrenę to wyróżniki spotu #CiaoKendall. Film dla marki odzieżowej Reserved został wyprodukowany przez agencję Warsaw Creatives i wyreżyserowany przez Gordona von Steinera, artystę znanego ze współpracy z brandami ze świata mody.

Postprodukcja i efekty wizualne to dzieło Platige Image, wielokrotnie nagradzanego studia z Warszawy, w portfolio którego znajdują się projekty dla marek Jaguar, Audi, Pepsi, Ford, licznych wytwórni filmowych oraz developerów gier wideo. Zespół poprowadzili Sylwia Ślusarczyk (producent), Piotr Ołtarzewski (CG supervisor) oraz Piotr Sasim (korekcja barwna).

- Spot został nakręcony analogowo, na taśmie filmowej, co zapewniło mu kinowy wygląd, a naturalnie występujące na taśmie ziarno wzmocniło styl retro, w który celuje cały spot. – mówi Piotr Ołtarzewski.

Tworząc syrenę, reżyser oraz Platige Image początkowo celowali w maksymalny realizm, jednak w miarę rozwoju prac wizja uległa zmianie – magiczna istota zyskała bardziej baśniowy wygląd. Podczas zdjęć wodnych Kendall Jenner nosiła znaczniki, które umożliwiły ekipie Platige śledzenie jej ruchów i późniejszą zamianę nóg na cyfrowy ogon.

- Na planie pracowało się świetnie – wspomina Kamil Dąbkowski, On-set Supervisor. - Współpraca z Kendall była bezproblemowa. Wszyscy byli zdumieni jej umiejętnościami tańca i sprawnością fizyczną.

- Dziękujemy Warsaw Creatives za zaproszenie do udziału w projekcie. Cieszymy się, że mogliśmy stać się częścią tak wyjątkowego przedsięwzięcia – mówi producent Sylwia Ślusarczyk.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764