logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige Image zmieniło Kendall Jenner w syrenę na potrzeby kampanii Reserved

  PR 08.10.2019, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Studio Platige Image wykonało postprodukcję i efekty wizualne na potrzeby spotu #CiaoKendall, przedstawiającego nową twarz marki Reserved – Kendall Jenner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-image-zmienilo-kendall-jenner-w-syrene-na-potrzeby-kampanii-reserved,384255,artykul.html

Wyjątkowy styl inspirowany latami 70. oraz zaskakująca transformacja Kendall Jenner w syrenę to wyróżniki spotu #CiaoKendall. Film dla marki odzieżowej Reserved został wyprodukowany przez agencję Warsaw Creatives i wyreżyserowany przez Gordona von Steinera, artystę znanego ze współpracy z brandami ze świata mody.

Postprodukcja i efekty wizualne to dzieło Platige Image, wielokrotnie nagradzanego studia z Warszawy, w portfolio którego znajdują się projekty dla marek Jaguar, Audi, Pepsi, Ford, licznych wytwórni filmowych oraz developerów gier wideo. Zespół poprowadzili Sylwia Ślusarczyk (producent), Piotr Ołtarzewski (CG supervisor) oraz Piotr Sasim (korekcja barwna).

- Spot został nakręcony analogowo, na taśmie filmowej, co zapewniło mu kinowy wygląd, a naturalnie występujące na taśmie ziarno wzmocniło styl retro, w który celuje cały spot. – mówi Piotr Ołtarzewski.

Tworząc syrenę, reżyser oraz Platige Image początkowo celowali w maksymalny realizm, jednak w miarę rozwoju prac wizja uległa zmianie – magiczna istota zyskała bardziej baśniowy wygląd. Podczas zdjęć wodnych Kendall Jenner nosiła znaczniki, które umożliwiły ekipie Platige śledzenie jej ruchów i późniejszą zamianę nóg na cyfrowy ogon.

- Na planie pracowało się świetnie – wspomina Kamil Dąbkowski, On-set Supervisor. - Współpraca z Kendall była bezproblemowa. Wszyscy byli zdumieni jej umiejętnościami tańca i sprawnością fizyczną.

- Dziękujemy Warsaw Creatives za zaproszenie do udziału w projekcie. Cieszymy się, że mogliśmy stać się częścią tak wyjątkowego przedsięwzięcia – mówi producent Sylwia Ślusarczyk.

Źródło: Platige Image

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764