logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platige prezentuje reklamę Giorgio Armani przeznaczoną na ekrany 3D DOOH

  PR 21.09.2022, przeczytano 246 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza odsłona kampanii została przygotowana dla marki Giorgio Armani na zlecenie L'Oréal Polska Sp. z o.o. To już kolejna produkcja warszawskiego studia Platige Image, które wyspecjalizowało się w tworzeniu i adaptacji treści reklamowych w formacie 3D Digital Out of Home. Tego typu reklamy coraz częściej są wyświetlane na billboardach w największych światowych metropoliach, przyciągając uwagę widzów. Zastosowanie najnowszych technologicznie rozwiązań sprawia, że stają się też często elementem viralowych kampanii marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platige-prezentuje-reklame-giorgio-armani-przeznaczona-na-ekrany-3d-dooh,397302,artykul.html

Najnowsza kampania 3D Digital Out of Home powstała na podstawie gotowego materiału od klienta. Warszawskie studio było odpowiedzialne za zaadoptowane gotowego projektu, przeznaczonego do jednoekranowej projekcji i przeniesieniu animacji do nowego formatu, składającego się z dwóch podzielonych ekranów LED. Realizacja powstała wspólnie ze Screen Network, specjalizującej się w cyfrowej reklamie zewnętrznej.

– Efekt przestrzenności na nośniku widoczny jest tylko w konkretnym, określonym obszarze, z którego dana osoba patrzy na ekran. – podkreśla Marek Gajowski, Head of CG, Platige Image. – Studio Platige wyspecjalizowało się w reklamach w formacie 3D Digital Out of Home, które znacznie skuteczniej przyciągają uwagę widza w porównaniu z tradycyjnymi billboardami. Jest to kolejna kampania zrealizowana w tej technologii, stworzona w taki sposób, aby elementy wyświetlane na ekranach stanowiły poprawne perspektywiczne przedłużenie architektury budynku, tworząc efekt trójwymiarowości – dodaje.

Reklamy 3D Digital Out of Home wykorzystują do projekcji billboardy LED, które w porównaniu z tradycyjnymi nośnikami cechują się znacznie większą skutecznością w dotarciu do widza. Trójwymiarowy i ruchomy obraz znacznie bardziej przyciąga uwagę oraz gwarantuje wysokie zaangażowanie przechodniów, którzy często udostępniają materiał na swoich kanałach social media, zwiększając w ten sposób organiczny zasięg kampanii.

Wizualizacje 3D powoli stają się globalnym trendem i tego typu reklamy można obecnie zobaczyć w najbardziej ruchliwych dzielnicach, największych światowych metropolii m.in. w Seulu, Chengdu czy tokijskiej Shibuya. Obecnie reklamy 3D Digital Out of Home są nowością na polskim rynku i są przyjmowane przez odbiorców z dużym entuzjazmem. Pierwsze tego typu projekcje pojawiły się na wielkoformatowych ekranach zlokalizowanych na budynku hotelu Marriott w Al. Jerozolimskich w Warszawie.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Najnowsza kampania marki: „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”
Przenieśmy się do pełnych blasku wnętrz, niczym ze znanych i lubianych seriali późnych lat 80. Marzenie wielu Polek i Polaków, ten błysk otoczenia i pewność siebie emanująca od bohaterów. Pragnienie mieszkania w stylowych wnętrzach zostało jednak z nami do dziś, mimo gnającego do przodu czasu. Eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie to doskonała riposta IKEA,...
Ochrona środowiska i naszej planety to jeden z najważniejszych tematów nie tylko nadchodzących lat, lecz dekad. Firma E.ON Polska, zajmująca się obrotem energii, w celu popularyzacji tematów proklimatycznych uruchomiła podcast E.ON Talks. Projekt jest promowany w digitalu przez agencję Cube Group.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764