logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play, Orange i Plus największymi markami telekomunikacyjnymi na Facebooku

  PR 14.11.2016, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

Telekomy słyną z prowadzenia działań komunikacyjnych i reklamowych na ogromną skalę, wykorzystując różnorodne narzędzia i kanały dotarcia, a w szczególności social media. NapoleonCat wziął pod lupę ich działania na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play%2C-orange-i-plus-najwiekszymi-markami-telekomunikacyjnymi-na-facebooku,30524,artykul.html

TOP 10 marek telekomunikacyjnych

Zapewne większość z nas pamięta ogromny sukces kampanii TP S.A. z Sercem i Rozumem w roli głównej. Przez długi czas dwaj sympatyczni bohaterowie reklam zawładnęli sercami i umysłami Polaków, a ich facebookowa strona nie miała sobie równych. Zapewne znaleźliby się również w naszym dzisiejszym rankingu (i to na drugim miejscu), jednak pod uwagę zostały wzięte marki handlowe sieci komórkowych.

Liderem w tej kategorii jest Play, którego liczba fanów wynosi ponad 2 mln fanów. Drugą pozycję zajmuje Orange z ponad 1,5 mln fanów, o niewiele wyprzedzając markę Plus, lubianą przez ponad 1,4 mln facebookowiczów. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: heyah, T-mobile, Cyfrowy Polsat, nju mobile, Plush, Virgin Mobile oraz Red Bull MOBILE.

Najbardziej aktywni użytkownicy

W ciągu ostatnich 3 miesięcy (sierpień-październik 2016) najaktywniejsi byli użytkownicy Orange, Play oraz T-mobile. Wskaźnik Social Interaction Index (SII) pokazuje siłę interakcji użytkowników Facebooka ze stroną, biorąc pod uwagę: posty, komentarze, reakcje i udostępnienia oraz wzmianki dokonane przez inne strony i uwzględniając liczbę fanów danego profilu. Z największą liczbą pozytywnych reakcji (w ciągu trzech analizowanych miesięcy) spotkały się strony Orange, T-mobile oraz Plush. Do pozytywnych reakcji zaliczyliśmy: Lubię to, Super, Ha ha, Wow.


Aktywność administratorów

Wiemy już, jak zachowywali się fani poszczególnych stron. Postanowiliśmy jednak przyjrzeć się również aktywnościom administratorów analizowanych profilów. W okresie od sierpnia do końca października 2016 najwięcej postów opublikowali administratorzy stron Cyfrowego Polsatu, Play oraz T-mobile. Na każdym z tych profilów pojawiło się ponad 100 nowych wpisów. Do najaktywniejszych w komentowaniu należą Orange oraz Plus.

Marki telekomunikacyjne najczęściej publikują posty z linkiem, oraz wpisy zawierające zdjęcie. Materiały wideo w komunikacji na Facebooku są najczęściej wykorzystywane przez T-mobile (przewyższają one liczbę postów z linkiem), Plus oraz Cyfrowy Polsat.

Najbardziej angażujące posty

Posty, które wywołały największe zaangażowanie fanów zostały opublikowane przez markę Plush. Warto dodać, iż w TOP10 w tej kategorii, aż 8 należy właśnie do Plusha.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764