logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play inspiruje zachęca młodych do kreatywności w Akademii Team Play

  PR 19.11.2020, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Play otwiera nowy portal stworzony z myślą o dzieciach i młodzieży, na którym znani twórcy internetowi i eksperci będą mogli dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, zachęcając tym samym do wspólnego odkrywania świata i ciekawostek z wielu dziedzin. Akademia Team Play to bezpieczne miejsce, w którym najmłodsi członkowie społeczności klientów operatora, a także ich rodzice, znajdą inspirujące materiały do odnajdywania i rozwijania pasji oraz do wspólnych aktywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-inspiruje-zacheca-mlodych-do-kreatywnosci-w-akademii-team-play,389241,artykul.html

W obecnej sytuacji młodzi odbiorcy wiele czasu spędzają w domu, a ich rodzice muszą niejednokrotnie łączyć obowiązki domowe ze zdalną pracą zawodową. Play stworzył Akademię, aby dzieci i młodzież, poza zajęciami szkolnymi, przez zabawę i atrakcyjne treści nabywały praktycznych umiejętności w obszarach, które ich pasjonują. Dlatego operator zaprosił wybranych twórców z Team Play, aby w serii inspirujących materiałów przedstawili te obszary, którymi zajmują się na co dzień i w których są ekspertami. Co ważne, jest to miejsce bez hejtu czy ocen – tylko swobodnego rozwoju zainteresowań i talentów.

Akademia Team Play proponuje materiały w ośmiu kategoriach, a nad każdą z nich czuwa dedykowany mentor – rozpoznawalny Youtuber, który osobiście oraz w towarzystwie zaproszonych gości opowie o tajnikach swojej pracy i pasji, zachęcając młodych ludzi do kreatywnego działania. Wśród tych obszarów znalazły się:

  • Social Life - gdzie influencerzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, jak na co dzień wygląda ich praca w mediach społecznościowych. Co więcej, eksperci przekażą wiele kluczowych informacji na temat relacji międzyludzkich nie tylko w świecie wirtualnym, ale również w bezpośrednich kontaktach z rówieśnikami w codziennej rzeczywistości. Mentorami tej kategorii są Paulina Mikuła z kanału Mówiąc Inaczej oraz Człowiek Warga.
  • Digital Skills - gdzie dowiemy się, jakie mechanizmy rządzą internetem oraz zdobędą wiedzę i umiejętności przydatne w sieci. Mentorami kategorii są Gimper oraz Blowek.
  • Fotografia - gdzie można nauczyć się, jak robić zdjęcia i jak je edytować, żeby wzbudzić zachwyt. Mentorem kategorii jest Wujaszek Lifestyle.
  • Beauty & Fashion - gdzie młodzież dowie się, jak znaleźć własny styl i lepiej rozumieć siebie, a także np. jak dać ubraniom drugie życie. Mentorką kategorii jest Red Lipstick Monster.
  • Gotowanie - gdzie dzieci posłuchają o smakach, składnikach i trikach kuchennych zawodowców. Mentorem kategorii jest Piotr Ogiński z kanału Kocham Gotować.
  • Gaming - gdzie można poznać wielowymiarowy świat gier i e-sportu przedstawiony przez doświadczonych graczy i twórców. Mentorami kategorii są Izak i Sitr0x.
  • Film - gdzie młodzi dowiedzą się, jak uzyskać dobry kadr, połączyć nakręcone sceny w spójną historię i tworzyć filmy, które zaskoczą widza. Mentorem kategorii jest Martin Stankiewicz.
  • Move Yourself. Ciało i umysł potrzebują ruchu – tutaj dzieci i młodzież znajdą pomysły na zadbanie o siebie i działanie bliżej natury każdego dnia. Mentorami kategorii są Zosia Zborowska-Wrona oraz Jcob.

Treści w Akademii Team Play są przeznaczone przede wszystkim dla osób w wieku 7-15 lat, jednak zaproszeni są zarówno młodsi, jak i starsi – z pewnością każdy znajdzie tu coś interesującego dla siebie. Aby uzyskać dostęp do inspirujących treści mentorów i gości Akademii, należy zalogować się podając numer telefonu w sieci Play. Po zalogowaniu na wskazany numer użytkownik otrzyma SMS z linkiem weryfikacyjnym, po kliknięciu którego strona Akademii automatycznie się przeładuje z pełnym dostępem do całej zawartości.

Akademia Team Play czeka już na wszystkie dzieci, nastolatków oraz ich rodziców i opiekunów pod adresem www.akademiateamplay.pl.

Źródło: Play

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764