logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play inspiruje zachęca młodych do kreatywności w Akademii Team Play

  PR 19.11.2020, przeczytano 237 razy
ilustracjastrzałka

Play otwiera nowy portal stworzony z myślą o dzieciach i młodzieży, na którym znani twórcy internetowi i eksperci będą mogli dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, zachęcając tym samym do wspólnego odkrywania świata i ciekawostek z wielu dziedzin. Akademia Team Play to bezpieczne miejsce, w którym najmłodsi członkowie społeczności klientów operatora, a także ich rodzice, znajdą inspirujące materiały do odnajdywania i rozwijania pasji oraz do wspólnych aktywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-inspiruje-zacheca-mlodych-do-kreatywnosci-w-akademii-team-play,389241,artykul.html

W obecnej sytuacji młodzi odbiorcy wiele czasu spędzają w domu, a ich rodzice muszą niejednokrotnie łączyć obowiązki domowe ze zdalną pracą zawodową. Play stworzył Akademię, aby dzieci i młodzież, poza zajęciami szkolnymi, przez zabawę i atrakcyjne treści nabywały praktycznych umiejętności w obszarach, które ich pasjonują. Dlatego operator zaprosił wybranych twórców z Team Play, aby w serii inspirujących materiałów przedstawili te obszary, którymi zajmują się na co dzień i w których są ekspertami. Co ważne, jest to miejsce bez hejtu czy ocen – tylko swobodnego rozwoju zainteresowań i talentów.

Akademia Team Play proponuje materiały w ośmiu kategoriach, a nad każdą z nich czuwa dedykowany mentor – rozpoznawalny Youtuber, który osobiście oraz w towarzystwie zaproszonych gości opowie o tajnikach swojej pracy i pasji, zachęcając młodych ludzi do kreatywnego działania. Wśród tych obszarów znalazły się:

  • Social Life - gdzie influencerzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, jak na co dzień wygląda ich praca w mediach społecznościowych. Co więcej, eksperci przekażą wiele kluczowych informacji na temat relacji międzyludzkich nie tylko w świecie wirtualnym, ale również w bezpośrednich kontaktach z rówieśnikami w codziennej rzeczywistości. Mentorami tej kategorii są Paulina Mikuła z kanału Mówiąc Inaczej oraz Człowiek Warga.
  • Digital Skills - gdzie dowiemy się, jakie mechanizmy rządzą internetem oraz zdobędą wiedzę i umiejętności przydatne w sieci. Mentorami kategorii są Gimper oraz Blowek.
  • Fotografia - gdzie można nauczyć się, jak robić zdjęcia i jak je edytować, żeby wzbudzić zachwyt. Mentorem kategorii jest Wujaszek Lifestyle.
  • Beauty & Fashion - gdzie młodzież dowie się, jak znaleźć własny styl i lepiej rozumieć siebie, a także np. jak dać ubraniom drugie życie. Mentorką kategorii jest Red Lipstick Monster.
  • Gotowanie - gdzie dzieci posłuchają o smakach, składnikach i trikach kuchennych zawodowców. Mentorem kategorii jest Piotr Ogiński z kanału Kocham Gotować.
  • Gaming - gdzie można poznać wielowymiarowy świat gier i e-sportu przedstawiony przez doświadczonych graczy i twórców. Mentorami kategorii są Izak i Sitr0x.
  • Film - gdzie młodzi dowiedzą się, jak uzyskać dobry kadr, połączyć nakręcone sceny w spójną historię i tworzyć filmy, które zaskoczą widza. Mentorem kategorii jest Martin Stankiewicz.
  • Move Yourself. Ciało i umysł potrzebują ruchu – tutaj dzieci i młodzież znajdą pomysły na zadbanie o siebie i działanie bliżej natury każdego dnia. Mentorami kategorii są Zosia Zborowska-Wrona oraz Jcob.

Treści w Akademii Team Play są przeznaczone przede wszystkim dla osób w wieku 7-15 lat, jednak zaproszeni są zarówno młodsi, jak i starsi – z pewnością każdy znajdzie tu coś interesującego dla siebie. Aby uzyskać dostęp do inspirujących treści mentorów i gości Akademii, należy zalogować się podając numer telefonu w sieci Play. Po zalogowaniu na wskazany numer użytkownik otrzyma SMS z linkiem weryfikacyjnym, po kliknięciu którego strona Akademii automatycznie się przeładuje z pełnym dostępem do całej zawartości.

Akademia Team Play czeka już na wszystkie dzieci, nastolatków oraz ich rodziców i opiekunów pod adresem www.akademiateamplay.pl.

Źródło: Play

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta
Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.
Harbingers i Arskom Sport Brokers prezentują e-booka „Youtube #Gamechanger sportu
E-book „YouTube – #GameChanger sportu. Success Story Kanału Sportowego… i nie tylko!” ujrzał światło dzienne. Publikacja powstała z inicjatywy dwóch agencji – marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz digital marketingu Harbingers. E-book pokazuje, jaką ewolucję przeszły branże marketingu i mediów sportowych od momentu, gdy przeniosły swoje działania do social...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w październiku 2020
Gang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu, we wrześniu także uplasowało się na podium.
Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764