logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play kręci z Pezetem

  PR 12.11.2016, przeczytano 1370 razy
ilustracjastrzałka

Po 3-letniej przerwie w karierze, Pezet, w ramach współpracy z marką Play, powraca na scenę muzyczną z nowym utworem. Teledysk do piosenki właśnie powstaje, a jego premiera odbędzie się w serwisie streamingowym TIDAL, z którego wersji premium klienci operatora mogą korzystać przez dwa lata za darmo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-kreci-z-pezetem,30518,artykul.html

Teledysk do utworu „Nie zobaczysz łez” został podzielony na kilkanaście niezależnych impresji, które opowiadają o życiowych tragediach różnych osób, o silnych emocjach, jakie im wtedy towarzyszą i o sposobach radzenia sobie z takimi sytuacjami. Co ważne, utwór i klip są także zapowiedzią nowej płyty artysty, nad którą właśnie pracuje.

Takie powroty z pewnością są fajne – pracuję z super ludźmi wokół siebie, mam wspaniałych fanów, to wszystko znowu jest tu i teraz. Zacząłem niedawno ponownie koncertować, to są przeżycia i emocje, których nie da się zastąpić niczym innym. Nie wiem skąd to się bierze i nie wiem, czym ja sobie na to zasłużyłem, ale byłbym bardzo niewdzięczny, gdybym tego nie dostrzegał. To wszystko daje mi niesamowitą energię i też cieszę się, kiedy przychodzi na plan ktoś, kto naprawdę docenia moją pracę, możemy się poznać i przybić piątkę – opowiada Pezet.

Muzyka jest ważnym obszarem w komunikacji Play, między innymi ze względu na współpracę z serwisem TIDAL, z którego nasi klienci mogą korzystać przez dwa lata za darmo. Wspólna akcja z Pezetem pozwoliła nam dotrzeć do nowej grupy docelowej: młodych ludzi słuchających hip-hopu. Dzięki tej współpracy Play w naturalny sposób zaistniał w ich świecie, dostarczając rozrywki, ale i wartościowego contentu. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć ten projekt i zaangażować się w produkcję teledysku polskiego rapera, którego powrót na scenę był wyczekiwany od dawna – mówi Bartek Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu Play.

Poprzednią sobotę, niedzielę i poniedziałek ekipa spędziła na planie, w różnych lokalizacjach w Warszawie i Łodzi. W teledysku wzięło udział trzech fanów artysty, którzy wygrali role w ramach konkursu, zorganizowanego razem z Play i TIDAL.

Kiedy zauważyłam ten konkurs, od razu postanowiłam wziąć w nim udział, ponieważ wiedziałam, że szansa zagrania w teledysku Pezeta raczej się nie powtórzy, a z pewnością jest to świetna przygoda
– Łucja Siwek, jedna ze zwyciężczyń konkursu. Dzięki wspólnym nagraniom, miałam okazję z nim porozmawiać i – co fajne – nie jak z gwiazdą, a jak z kolegą. Rozmowa była luźna, bez żadnych barier i dystansu, co było dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Uważnie nas słuchał, pytał, widać było duże  zainteresowanie z jego strony. Cieszę się że, dzięki tej akcji, miałam szansę poznania Pezeta chociaż w minimalnym stopniu. Na pewno będę to pozytywnie wspominać – Kinga Warzycha.

Za pomysł, kreację i realizację działań odpowiada agencja Artegence. Reżyserią wideoklipu zajął się Łukasz Zabłocki. W projekcie współpracuje on z operatorem Michałem Dąbalem, którego realizacje mieliśmy okazję oglądać przy wielu niestandardowych kolaboracjach marek z artystami. Teledysk powstaje przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film.


Źródło: P4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

a kto to ten Pan PeZet?

avatar użytkownika
,

Raper i radiowy prezenter muzyczny.  

,

Aaaa czyli ktos znany pewnie?  

avatar użytkownika
,

Grupie docelowej - doskonale znany. Jak już ktoś chce wyśmiewać pana Pezeta jako muzyka, idola czy autorytet, to wypadałoby aby najpierw cokolwiek o tym człowieku wiedział. A facet otrzymał dwukrotnie nominację do nagrody Fryderyka. To nagroda przyznawana nie przez fanów, ale przez polski przemysł muzyczny. Został doceniony także przez branżową prasę - czasopismo Machina dwukrotnie klasyfikowało go na szczycie listy najlepszych raperów, raz na 1. a potem na 2. jej miejscu. Tak że może niech ci, którzy palą się do wyśmiewania go, najpierw osiągną w swojej dziedzinie tyle ile on osiągną w swojej?  

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764