logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play Live Show – najbardziej charytatywny show w Internecie

  PR 08.01.2019, przeczytano 664 razy
ilustracjastrzałka

PLAY po raz ósmy wspiera wielki finał WOŚP. W tym roku operator przygotował jak zwykle pełną atrakcji strefę PLAY z ogromnym diabelskim młynem przy Pałacu Kultury i Nauki, a w niedzielę pomiędzy 14 a 19 poprowadzi największy charytatywny show w Internecie. Na widzów czekają spotkania z twórcami, teatr dla dzieci z udziałem influencerów, wywiady, tajemniczy goście, licytacje prezentów od gwiazd i wiele więcej! Wszystko to w szczytnym celu - im więcej wyświetleń PLAY LIVE SHOW w Internecie, tym więcej pieniędzy trafi od operatora na konto WOŚP!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-live-show-%E2%80%93-najbardziej-charytatywny-show-w-internecie,380720,artykul.html

Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot jest współtwórcą pomysłu kreatywnego kampanii PLAY dla WOŚP. Plej odpowiada także za strategię komunikacji i kampanię digitalową komunikującą WOŚP oraz - wraz z OTO Film - za produkcję charytatywnego live stream’u. Eventowa część agencji przygotowuje i koordynuje działającą przez 2 dni strefę PLAY przy Pałacu Kultury i Nauki.

Transmisja internetowa PLAY LIVE SHOW rozpocznie się 13 stycznia o godzinie 14 i potrwa do 19. Program można oglądać na stronie https://playdlawosp.pl/ i na kanale YouTube PLAY Polska. Dlaczego warto tam zajrzeć? Po pierwsze dlatego, że liczba wyświetleń live stream’u przekłada się na pieniądze przekazane przez PLAY dla WOŚP. Po drugie, dlatego, że marka PLAY i zaprzyjaźnione z nią gwiazdy TV i Internetu zaplanowały mnóstwo niespodzianek, prezentów, wywiadów, konkursów i aukcji. Człowiek Warga, Paulina Mikuła, Łukasz Jakóbiak i wielu innych gości przygotowuje niespodzianki do licytacji. O części PLAY poinformuje na stronie www.playdlawosp.pl, a część trafi do tajemniczego Mystery Box. Nikt nie wie, co w nim będzie, ale na pewno każdy będzie chciał je mieć.

Ponieważ w tym roku WOŚP zbiera na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych, nie może zabraknąć atrakcji dla najmłodszych, dzięki którym zarówno maluchy, jak i ci nieco starsi, będą mogli obudzić w sobie dziecko. Gwiazdy Internetu po raz pierwszy w historii zaprezentują się jako bohaterowie najbardziej popularnych bajek. W Kocie w Butach, Królewnie Śnieżce, Królowej Śniegu, Kopciuszku czy bajce - niespodziance zobaczymy m.in. Szparagi, Człowieka Wargę, Ajgora Ignacego czy Martina Stankiewicza.

Lista gości, którzy zapowiedzieli swoją obecność w PLAY LIVE SHOW cały czas się wydłuża. Głównymi prowadzącymi będą gwiazdy TV i Internetu. Swój udział potwierdzili także m.in., Szczesliva, Szafeczka, Martin Stankiewicz, Red Lipstick Monster, Człowiek Warga, Łukasz Jakóbiak, Gimper, Paulina z Mówiąc Inaczej, Szparagi, Ajgor Ignacy, UNB, Piotr Ogiński z Kocham Gotować, LGS, 10 Minut Spokoju, Wujaszek Liestyle, Naruciak, Sitr0x, Manoyek, Ciocia Liestyle, MKRR, Nervarien, Leh, Izak, Mandzio, Jcob, Blowek, Karolek, Kaiko i Disowskyy. Wspierać z daleka będą Rezi i Lisie Piekło.

Nie zabraknie połączeń na żywo ze strefą PLAY pod Pałacem Kultury i Nauki, w której także, jak co roku pojawią się gwiazdy. Będzie też kultowy ogromny diabelski młyn. Za strefę PLAY pod Pałacem Kultury i Nauki odpowiada agencja Plej. Do strefy zapraszamy 12 i 13 stycznia od 12.00 do 20.30.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764