logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play Mudness na Pol’and’Rock Festival 2019: strefa zabawy w fioletowym błocie

  PR 11.07.2019, przeczytano 734 razy

Play Mudness to pełna świetnej zabawy, dobrej atmosfery i pozytywnych emocji strefa Play, którą operator przygotowuje na tegoroczny Pol’and’Rock Festival. Czym tym razem zaskoczy nas Play? Fioletowym szaleństwem w fioletowym błocie. Z odwiedzającymi strefę jak zwykle bawić się będą znane i lubiane gwiazdy YouTube’a m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowiek Warga. Strefę promuje szereg aktywności digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-mudness-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival-2019%3A-strefa-zabawy-w-fioletowym-blocie,383207,artykul.html

Podczas Pol’and’Rock Festival 2019 Play pokoloruje festiwalowy świat na fioletowo. Wszystko to za sprawą kilkudziesięciu ton fioletowego błota, w którym będzie się można bawić, taplać czy zagrać w błotne frisbee. Zaplanowano także kultowe przeciąganie liny. Jak co roku w strefie Play spotkacie ulubione gwiazdy YouTube’a. W fioletowych atrakcjach swój udział potwierdzili m.in. Red Lipstick Monster, Rezi i Człowiek Warga. Tradycyjnie operator stworzy przestrzeń do ładowania telefonów, nie zabraknie też zawsze chętnie rozdawanych przez Play festiwalowych gadżetów. Wieczorami strefa Play zamieniać się będzie w przestrzeń pozytywnej zabawy i najlepszych imprez. Właśnie na pozytywnych emocjach marka skupia się w komunikacji, prowadzonej w zgodzie z ideą #playpositive.

Działania eventowe wspiera szereg aktywności digitalowych. Z początkiem lipca na Facebooku wystartowało wydarzenie „Tego lata wytaplam się w fioletowym błocie na Pol’and’Rock!”, dedykowana nakładka AR oraz nakładka na zdjęcie profilowe na Facebooku. Można je znaleźć wpisując w wyszukiwanie nakładek „Play Mudness”. Na Instagramie do Instastories można dodawać Mudoji - dedykowane kampanii Play Mudness gify, które również można znaleźć wpisując „playmudness”. Strefę promują na swoich kanałach także influencerzy – ambasadorzy kampanii, którzy są również bohaterami kampanii promującej strefę w social mediach. Dodatkowo komunikaty na temat strefy Play pojawią się w kanałach social mediach WOŚP oraz w oficjalnej aplikacji WOŚP promującej Pol’and’Rock Festival 2019.

Strefę Play na Pol’and’Rock Festival 2019 przygotowują Plej wraz z Boscata. Jacek Stachera, a za współpracę z influencerami odpowiadają Plej i MediaCom. Komunikację wydarzenia oraz kampanię w social mediach przygotowała i koordynuje agencja Plej. Video posty do kampanii social mediowej, w których występują gwiazdy YouTube’a, przygotowała agencja Plej wraz z Shootme.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764