logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play nagrał z influencerami klasyczne bajki ze współczesnymi morałami

  PR 25.03.2019, przeczytano 1997 razy
ilustracjastrzałka

Operator Play oraz współpracujący z nim najpopularniejsi polscy youtuberzy przygotowali nowoczesne wersje klasycznych bajek, które mają przestrzegać najmłodszych przed zagrożeniami, związanymi z nowymi technologiami. Na oficjalny kanał sieci Play na YouTube trafiły współczesne interpretacje “Kota w butach”, “Kopciuszka”, “Królowej Śniegu”, “Królewny Śnieżki” oraz “Czerwonego Kapturka”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-nagral-z-influencerami-klasyczne-bajki-ze-wspolczesnymi-moralami,381797,artykul.html

W ramach Play Live Show operator Play razem z Twórcami z ekipy #teamplay i #gamersgonnaplay stworzył 5 reinterpretacji klasycznych bajek. To widzowie i fani mieli okazję wybrać i zdecydować, które z nich zostaną nagrane. Wybrane w głosowaniu na kanałach topowych influencerów tytuły zostały zmodyfikowane, unowocześnione, wzbogacone o aktualne morały i zainscenizowane. Bohaterami i narratorami zostali sami twórcy, natomiast scenografia została narysowana w trakcie postprodukcji.

Głównym tematem bajek są współczesne niebezpieczeństwa, jakie czyhają na dzieci w sieci oraz zwracanie uwagi na zagrożenia, wynikające z nieodpowiedniego korzystania z nowoczesnych technologii. Wśród poruszanych tematów pojawiają się m.in. szkodliwość hejtu w Internecie, niebezpieczne rozmowy z nieznajomymi, przekłamana rzeczywistość, miłość przez Internet czy anonimowość i uczciwość.

Klasyczne historie zostały zdigitalizowane i przełożone na obecne czasy, by jeszcze lepiej dotrzeć do grupy najmłodszych użytkowników sieci. Morały każdej z historii zostały uwspółcześnione tak, aby w naturalny sposób pasowały do nich nowoczesne technologie. Jednym z ciekawszych przykładów jest „Kopciuszek”, w którym królewicz zamiast szklanego pantofelka, używa smartfona z czytnikiem linii papilarnych, aby odnaleźć księżniczkę - właścicielkę urządzenia.

Współczesnej interpretacji doczekały się “Kot w butach”, “Kopciuszek”, “Królowa Śniegu”, “Królewna Śnieżka” i “Czerwony Kapturek”. Efektem współpracy są krótkie, trwające od 2 do 4 minut klipy, skierowane nie tylko do stałej widowni twórców. Powinny one przede wszystkim zainteresować najmłodszych użytkowników sieci oraz ich rodziców a także uczulić ich na zagrożenia, które mogą ich spotkać we współczesnym świecie.

W bajkach wystąpili najpopularniejsi polscy youtuberzy – między innymi Martin Stankiewicz, Piotr Ogiński, Człowiek Warga, Dawid Myśliwiec, Ajgor Ignacy, Wujaszek Liestyle, Ciocia Liestyle. Ekipę zasilili także Damian „Nervarien” Ziaja, Adrian „Manoyek” Molenda, Mateusz „MKRR3” Krzesiński, Karol „Karolek” Dąbrowski, Paweł „Leh” Lehmann, Karol „Sitr0x” Wiewiórski, oraz Karolina i Natalia z kanału „Szparagi”, Huyen i Marcin z kanału „emce”, Justyna z „10 minut spokoju” i Paulina Mikuła z „Mówiąc Inaczej”.

Za reżyserię bajek odpowiada Agata Lipnicka-Modrzejewska, producentem jest OTO Film. Pomysł kreatywny i postprodukcja - Agencja Plej. Współpraca z influencerami - Agencja Plej i MediaCom.

Wszystkie bajki można obejrzeć na oficjalnym kanale sieci Play na YouTube:

Źródło: Play

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764