logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play-off w CBA już od najbliższego piątku w Sportklubie

  PR 29.07.2020, przeczytano 557 razy

Po raz pierwszy w historii widzowie w naszym kraju będą mieli możliwość obejrzenia na żywo meczów chińskiej ligi w koszykówce mężczyzn. Fazę play-off w jednej z najdynamiczniej rozwijających się rozgrywek na świecie pokaże telewizja Sportklub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-off-w-cba-juz-od-najblizszego-piatku-w-sportklubie,387923,artykul.html

Chiny, a więc kraj, w którym rozpoczęła się pandemia koronawirusa, zawiesiły swoje ligowe rozrywki w koszykówce 24 stycznia. Przerwa trwała blisko pięć miesięcy, a koszykarze wrócili do gry 20 czerwca. W najbliższy piątek wykonają kolejny krok – rozpoczną fazę play-off, która wyłoni nowego mistrza kraju. Spotkania te kibice w naszym kraju zobaczą na żywo w Sportklubie. Pierwszym meczem transmitowanym przez stację będzie potyczka Zhejiang Lions – Fujian Sturgeons (31 lipca o godz. 9:00). W sumie w weekend kibice będą mogli zobaczyć cztery spotkania – po dwa w piątek i sobotę – które wyłonią czterech ostatnich ćwierćfinalistów.

Ostatnich, bo pierwszą czwórkę poznaliśmy po zakończeniu sezonu regularnego. Z powodu ograniczeń spowodowanych pandemią COVID-19 całe rozgrywki skrócone zostały do niezbędnego minimum. Dlatego najlepsza czwórka po rundzie zasadniczej awansowała bezpośrednio do ćwierćfinału, a ekipy z miejsc 5-12 stoczą bój o cztery pozostałe miejsce w tej fazie. Właśnie te spotkania będzie można obejrzeć w weekend w Sportklubie.

CBA od kliku lat konsekwentnie buduje swoją markę, stale podnosząc poziom sportowy rozgrywek. Na grę w chińskiej lidze coraz częściej decydują się zawodnicy z NBA, którzy dotychczas kontynuowali karierę wybierając raczej kierunek europejski. Taką drogą przed laty podążył m.in. Stephon Marbury, który w CBA grał z powodzeniem przez osiem lat, a obecnie jest szkoleniowcem Beijing Royal Fighters oraz Jeremy Lin, który w 2019 roku, w wieku 30 lat, został zawodnikiem Beijing Ducks, rozegrawszy uprzednio blisko pół tysiąca meczów w NBA.

Finałowy turniej CBA odbędzie się w Qingdao, a poza czwórką, która awans musi wywalczyć w pierwszej rundzie play-off, gry w ćwierćfinałach są już pewne: Xinjiang Flying Tigers, Liaoning Flying Leopards, Beijing Ducks oraz broniący mistrzostwa i najlepszy po rundzie zasadniczej, Guangdong Southern Tigers, który po sezonie regularnym może poszczycić się imponującym dorobkiem 44 zwycięstw przy zaledwie dwóch porażkach.

Pozyskując prawa do ligi CBA Sportklub umocnił swoją pozycję kanału transmitującego koszykówkę w najpełniejszym wymiarze. W ubiegłym sezonie kibice basketu mogli śledzić na antenie stacji na żywo zmagania w ligach hiszpańskiej, tureckiej i niemieckiej, a także w Energa Basket Lidze Kobiet. Trzy pierwsze rozgrywki będzie można oglądać w Sportklubie także w przyszłym sezonie, stacja podpisała bowiem z nadawcami nowe kontrakty.  

Plany transmisyjne Sportklubu z pierwszych meczów play-off CBA:

  • Zhejiang Lions – Fujian Sturgeons, piątek 31 lipca, godz. 9:00 (na żywo)
  • Qingdao Eagles - Shandong Heroes, sobota 31 lipca, godz. 14:00 (na żywo)
  • Zhejiang Golden Bulls - Shanxi Loongs, sobota 1 sierpnia, godz. 9:00 (na żywo)
  • Beijing Royal Fighters - Jilin Northeast Tigers, 1 sierpnia, godz. 14:00 (na żywo)

Źródło: Sportklub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764