logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play otrzymał zgodę Komisji Europejskiej na nabycie UPC Polska

  PR 11.03.2022, przeczytano 95 razy

Komisja Europejska wyraziła zgodę na nabycie przez P4 Sp. z o.o. ("P4") spółki UPC Polska Sp. z o.o. ("UPC Polska"), stwierdzając, że nabycie nie budzi zastrzeżeń dotyczących konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-otrzymal-zgode-komisji-europejskiej-na-nabycie-upc-polska,395055,artykul.html

We wrześniu 2021 roku spółka P4 będąca częścią Grupy iliad, podpisała umowę nabycia UPC Polska, będącej częścią Liberty Global, w ramach transakcji o wartości 7 mld zł. Dzisiejsza zgoda Komisji Europejskiej jest kluczowym warunkiem pozwalającym na sfinalizowanie umowy w przybliżonej dacie 1 kwietnia 2022 roku, zgodnie z ustaleniami stron.

- Pozytywna decyzja Komisji Europejskiej daje zielone światło do sfinalizowania transakcji i stworzenia zupełnie nowej jakości dzięki połączeniu najlepszych usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych na polskim rynku telekomunikacyjnym. Koncentrujemy się na przygotowaniu integracji Play i UPC oraz bardzo cieszymy się na współpracę z zespołem UPC. W tych trudnych i niepewnych czasach Play i UPC już pokazały, że łączą siły, aby wspierać obywateli Ukrainy. A wkrótce wykorzystamy potencjał obu organizacji do realizacji naszego strategicznego celu, jakim jest stworzenie silnego operatora konwergentnego w Polsce - powiedział Jean Marc Harion, Prezes Zarządu P4 Sp. z o.o.

W następstwie otrzymanej decyzji, strony transakcji pracują nad podpisaniem finalnej umowy i dokonaniem rozliczeń finansowych w możliwie najkrótszym czasie, zgodnie z umową SPA.

Nabycie przez P4 UPC Polska, największej pod względem przychodów spółki Liberty Global w Europie Środkowo-Wschodniej, otwiera nowe możliwości w obszarze usług konwergentnych dedykowanych klientom indywidualnym i biznesowym na polskim rynku. Transakcja realizuje także chęć przyspieszenia inwestycji w sieci światłowodowe oraz przyczynia się do wdrożenia wizji i ambicji spółki w zakresie inwestowania w najnowocześniejsze sieci, usługi mobilne oraz szerokopasmowe.

Źródło: PLAY

www.play.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
Złoty znak Qualid dla Idemnet
Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764