logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PLAY partnerem konkursu fotograficznego National Geographic

  PR 04.06.2008, przeczytano 1012 razy

PLAY, multimedialny operator telefonii komórkowej jest głównym partnerem IV edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic, który w tym roku odbywa się pod hasłem „Uchwyć chwilę ... także komórką".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-partnerem-konkursu-fotograficznego-national-geographic,7382,artykul.html

To już drugi rok z rzędu PLAY współpracuje z National Geographic przy prestiżowym wydarzeniu, jakim jest Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic. W ramach konkursu powstała nowa kategoria konkursowa PLAYFOTO - zdjęcia wykonywane za pomocą aparatów wbudowanych w telefon komórkowy. W tym roku prace będą oceniane w dwóch podkategoriach: „Uchwyć chwilę tu i teraz" oraz „Pocztówka z podróży".

Od 1 czerwca br dla uczestników konkursu zostanie uruchomiona strona www.playfoto.pl/ , gdzie będzie można wysyłać zdjęcia konkursowe robione za pomocą telefonu komórkowego. W tym roku strona będzie wzbogacona o nowe funkcjonalności - możliwość dodawania komentarzy do zdjęć oraz forum, które dotyczyć będzie głównie kwestii związanych z fotografowaniem za pomocą aparatów w telefonach komórkowych. Konkurs jest skierowany do użytkowników wszystkich sieci komórkowych. Dodatkowo klienci PLAY mogą wysyłać swoje konkursowe zdjęcia za pomocą MMSa. Konkurs rozpoczyna się 1 czerwca i trwa do 31 sierpnia br.

Ekspertem PLAY i zarazem jurorem z ramienia operatora będzie Sławomir Idziak, operator, scenarzysta i reżyser filmowy, który należy do grona najbardziej znanych i cenionych na świecie polskich filmowców Przez wiele lat jako operator współpracował z Krzysztofem Kieślowskim, Andrzejem Wajdą i Krzysztofem Zanussim. W latach 90. zaczął realizować filmy w USA, gdzie współpracował między innymi z reżyserami takimi, jak: Ridley Scott, Taylor Hackford, Johnem Sale. Jest autorem zdjęć do ponad 60 produkcji fabularnych ( m.in.: „Podwójne życie Weroniki" „Trzy Kolory Niebieski „Dyrygent, „Attaca, „Dowód życia, „Helikopter w ogniu, „King Arthur i „Harry Potter i Zakon Feniksa) oraz laureatem prestiżowych nagród.

Jury spośród zdjęć nadesłanych do konkursu w kategorii PLAYFOTO w obu podkategoriach („Uchwyć chwilę tu i teraz" oraz „Pocztówka z podróży") wybierze najlepsze zdjęcie oraz przyzna jedno wyróżnienie. PLAY przygotował dodatkowy konkurs z nagrodami dla internautów - co 2 tygodnie zwycięży najlepsze zdjęcie wskaza przez internautów oraz głosujący, który napisze najciekawsze uzasadnienie do ocenianego zdjęcia.

W tym roku na uczestników czekają bardzo atrakcyjne nagrody - multimedialne telefony Sony Ericsson należące do tzw. fotograficznej linii produktów Cyber-shot - C902 oraz C702 - oba będące premierą rynkową.

Poniżej szczegółowa informacja o nagrodach:

  • Nagroda Główna w obu kategoriach - telefon Sony Ericsson CyberShot C902 + statyw + czytnik USB
  • Wyróżnienia w obu kategoriach - telefon Sony Ericsson CyberShot C702 + statyw
  • Nagrody dla zdjęć wybranych przez głosujących internautów, przyznawane co 2 tygodnie - telefon Sony Ericsson K660
  • Dla głosujących internautów, za najlepsze uzasadnienie, przyznawane co 2 tygodnie - telefon Sony Ericsson K660

    Źródło: P4

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Wychillowana panda w kampanii Thermomix
    Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
    Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
    Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
    Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
    Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
    Salomon i adQuery podsumowują kampanię
    Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
    Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
    W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764