logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play sponsorem kolejnej własnej produkcji Player.pl

  PR 04.02.2016, przeczytano 670 razy

Play został głównym sponsorem, wyprodukowanego dla Player.pl, show „Lip Sync Battle Ustawka”. Składający się z 12 odcinków program rozrywkowy można obejrzeć wyłącznie online i wyłącznie w player.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-sponsorem-kolejnej-wlasnej-produkcji-player.pl,27356,artykul.html

Christian Anting, członek zarządu TVN S.A. do spraw Digital i E-commerce powiedział: „Własne produkcje Player.pl to ogromne możliwości dla reklamodawców. Cieszę się, że Play dostrzegł potencjał w naszej najnowszej produkcji, a wyniki oglądalności  „Lip Sync Battle Ustawka” w pierwszych dniach od premiery potwierdzają, że to była naprawdę dobra decyzja”.

Bartosz Dobrzyński, Dyrektor ds. Marketingu, członek zarządu P4 sp. z o.o. stwierdził: „Play, najczęściej wybierany operator komórkowy w Polsce, wierzy w moc muzyki, stąd nasza współpraca z muzycznym i rozrywkowym „Lip Sync Battle Ustawka”. Od listopada ubiegłego roku nasi klienci mają dostęp do nielimitowanej muzyki za darmo dzięki usłudze TIDAL Premium.  Po zaledwie trzech miesiącach TIDAL stał się numerem jeden serwisów streamingowych premium w Polsce - nasze hasło „Muzyka przeszła do Play” stało się faktem. W reklamach Play stale pojawiają się gwiazdy muzyczne. W najnowszej kampanii występują młodzi polscy artyści – Margaret i Dawid Podsiadło, ale też takie ikony, jak Madonna, Rihanna, czy Daft Punk.”

Wśród wykonawców „Lip Sync Battle Ustawka” znalazły się polskie gwiazdy młodego pokolenia wcielające się w zaskakujące role. Zabawa polega na lipsyncowaniu popularnych piosenek, czyli poruszaniu ustami do odtwarzanego z playbacku utworu. Walka odbywa się w parach – wygrywa osoba, która wykona piosenkę w bardziej zaskakujący sposób. O zwycięstwie decyduje publiczność zaraz po występie.

„Lip Sync Battle Ustawka”, to nie tylko znakomite wykony, ale też szalone i odjechane materiały z backstage’u, realizowane przez youtuberów z Abstrachuje.

Źródło: TVN Media

player.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764