Play został głównym sponsorem, wyprodukowanego dla Player.pl, show „Lip Sync Battle Ustawka”. Składający się z 12 odcinków program rozrywkowy można obejrzeć wyłącznie online i wyłącznie w player.pl.
Christian Anting, członek zarządu TVN S.A. do spraw Digital i E-commerce powiedział: „Własne produkcje Player.pl to ogromne możliwości dla reklamodawców. Cieszę się, że Play dostrzegł potencjał w naszej najnowszej produkcji, a wyniki oglądalności „Lip Sync Battle Ustawka” w pierwszych dniach od premiery potwierdzają, że to była naprawdę dobra decyzja”.
Bartosz Dobrzyński, Dyrektor ds. Marketingu, członek zarządu P4 sp. z o.o. stwierdził: „Play, najczęściej wybierany operator komórkowy w Polsce, wierzy w moc muzyki, stąd nasza współpraca z muzycznym i rozrywkowym „Lip Sync Battle Ustawka”. Od listopada ubiegłego roku nasi klienci mają dostęp do nielimitowanej muzyki za darmo dzięki usłudze TIDAL Premium. Po zaledwie trzech miesiącach TIDAL stał się numerem jeden serwisów streamingowych premium w Polsce - nasze hasło „Muzyka przeszła do Play” stało się faktem. W reklamach Play stale pojawiają się gwiazdy muzyczne. W najnowszej kampanii występują młodzi polscy artyści – Margaret i Dawid Podsiadło, ale też takie ikony, jak Madonna, Rihanna, czy Daft Punk.”
Wśród wykonawców „Lip Sync Battle Ustawka” znalazły się polskie gwiazdy młodego pokolenia wcielające się w zaskakujące role. Zabawa polega na lipsyncowaniu popularnych piosenek, czyli poruszaniu ustami do odtwarzanego z playbacku utworu. Walka odbywa się w parach – wygrywa osoba, która wykona piosenkę w bardziej zaskakujący sposób. O zwycięstwie decyduje publiczność zaraz po występie.
„Lip Sync Battle Ustawka”, to nie tylko znakomite wykony, ale też szalone i odjechane materiały z backstage’u, realizowane przez youtuberów z Abstrachuje.
Źródło: TVN Media