logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Play wraz z Youtuberami przywraca Magię Świąt

  PR 12.12.2015, przeczytano 1867 razy
ilustracjastrzałka

Play zaprosił internetowych twórców do świątecznych przygotowań. Rywalizując między sobą, będą wypełniać świąteczne zadania wyznaczone im przez internautów. Trwa pierwszy etap kampanii przygotowanej dla Play przez artegence.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/play-wraz-z-youtuberami-przywraca-magie-swiat,26834,artykul.html

W świątecznym pojedynku w szranki stanęli: Abstrachuje.TV, SKKF, Banshee, JDabrowsky oraz znani z reklam sprzedawcy Play.

Na stronie https://swietazplay.pl/ internauci wybierają zadania dla bohaterów akcji, np. ulepienie w domu bałwana, opakowanie się na prezent czy… wystylizowanie się na świątecznego renifera. Spośród nagranych przez nich filmów z realizacją zadania internauci wybiorą ten najlepszy. Następnie role się odwrócą – to internauci będą musieli odpowiedzieć na pytanie konkursowe, aby walczyć o jedną z aż 60 nagród.

Główna nagroda to m.in. spotkanie z tym influencerem, którego film dostał największą liczbę głosów. Za koncepcją kreatywną kampanii stoi agencja artegence.

Źródło: artegence

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764