logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player: premiery znanych tytułów na Facebooku i Youtubie

  PR 10.08.2020, przeczytano 309 razy

Player przygotował wyjątkową propozycję dla wszystkich fanów seriali. Pierwsze odcinki najbardziej znanych i lubianych produkcji dostępnych na platformie będzie można obejrzeć w mediach społecznościowych za darmo. Co czwartek serwis udostępni nowy tytuł –  m.in. „Chyłka - Zaginięcie”, „Pod powierzchnią”, czy „Odwróceni. Ojcowie i córki”. Serialowy cykl rozpoczynamy już w najbliższy czwartek 13 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player%3A-premiery-znanych-tytulow-na-facebooku-i-youtubie,388048,artykul.html

Już od tego tygodnia Player zaprasza na pokazy seriali, które podbiły serca użytkowników serwisu. Co czwartek serwis udostępni – za darmo – premierowe odcinki popularnych tytułów. W tej ekskluzywnej formule zostaną pokazane „Chyłka-Zaginięcie”, „Motyw”, „Pod powierzchnią”, „Kod genetyczny” oraz „Odwróceni. Ojcowie i córki”, a z czasem kolejne tytuły. Pierwsze odcinki wybranych seriali  będzie można obejrzeć na profilach społecznościowych – facebooku Playera, facebooku TVN oraz na kanale tvn.pl na YouTubie. Pierwsza tego typu emisja odbędzie się w czwartek 13 sierpnia o godz. 10:00.

Harmonogram publikacji na najbliższe tygodnie:

  • 13 sierpnia – „Chyłka-Zaginięcie”
  • 20 sierpnia – „Kod genetyczny”
  • 27 sierpnia – „Odwróceni. Ojcowie i córki”
  • 3 września – „Motyw”
  • 10 września – „Pod powierzchnią”

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764