logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player dostępny na Apple TV

  PR 07.09.2020, przeczytano 451 razy

Od 31 sierpnia aplikacja Player jest dostępna na Apple TV, tym samym z serwisu można już korzystać na każdym urządzeniu z systemem iOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player-dostepny-na-apple-tv,388346,artykul.html

- Z przyjemnością mogę potwierdzić, że Player jest już dostępny na Apple TV. Był to krok zapowiadany od jakiegoś czasu, tym bardziej cieszy fakt, iż udało się to rozwiązanie wprowadzić. Dzięki temu rozszerzyliśmy dostępność serwisu na wszystkie urządzenia z systemem iOS. To jednak nie koniec udogodnień w najbliższym czasie! W planach mamy odświeżenie menu w aplikacjach mobilnych m.in. na iOS, a także dużą zmianę w technologii odtwarzacza multimedialnego – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

Aplikację Player można już pobrać z Apple Store. Dostępna jest na 35 rynkach, w tym we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Chcąc korzystać z oferty płatnej Playera, należy wykupić odpowiedni pakiet.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764