logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player w ofercie dla klientów Canal+

  PR 05.08.2022, przeczytano 313 razy

Już od 1 sierpnia serwis Player jest dostępny dla Klientów CANAL+. W ramach współpracy Klienci telewizji satelitarnej CANAL+ mogą korzystać z bogatej biblioteki Playera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player-w-ofercie-dla-klientow-canal%2B,396817,artykul.html

Player i CANAL+ ponownie łączą siły. W ramach nowej umowy między partnerami już od 1 sierpnia klienci telewizji satelitarnej CANAL+ mogą korzystać z Playera, najpopularniejszego legalnego lokalnego serwisu VOD w Polsce. To wyjątkowa propozycja, która rozszerza ofertę CANAL+, lidera rynku płatnej telewizji, o kolejne unikalne treści od partnerów zewnętrznych — największe hity pod marką Player Original, seriale, które pokochali Polacy, bogata biblioteka filmów lokalnych i międzynarodowych, najpopularniejsze reality show, dokumenty pod marką discovery+ Originals, czy prapremiery programów rozrywkowych.

- Od zawsze naszą ambicją było dostarczanie oferty Playera do jak najszerszego grona odbiorców. Współpraca z CANAL+ to kolejny krok w realizacji tej strategii. Tym razem aplikacja Player jest dostępna dla obecnych i nowych Klientów telewizji satelitarnej CANAL+. Od dziś również oni mogą cieszyć się naszym serwisem. - Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl

- CANAL+ od lat buduje najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku, rozszerzając katalog treści dostępnych dla Klientów CANAL+ o filmy i seriale największych partnerów zewnętrznych. Kontynuacja współpracy z Playerem i włączenie serwisu do ofert łączonych CANAL+ jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii agregacji treści.  - Monika Kłosińska, dyrektor ds. Zakupów Programowych CANAL+ POLSKA

Aplikacja Player jest dostępna dla Klientów CANAL+ korzystających z najnowocześniejszego dekodera CANAL+ 4K UltraBOX+. Oferta Player jest też dostępna w Strefie CANAL+ www.strefa.canalplus.pl, w Punktach Sprzedaży CANAL+ oraz w Telefonicznym Centrum Abonenta. Po zakupie, aby skorzystać z aplikacji, wystarczy otworzyć ją w menu dekodera i zalogować się swoim kontem Player, co pozwoli m.in. zachować historię oglądania, lub w prosty sposób założyć nowe konto. Unikalnym benefitem jest możliwość dołączenia opłaty za subskrypcję Playera do swojej umowy abonenckiej, w atrakcyjnej cenie. Korzystając z oferty Player w ramach CANAL+, Klienci będą mogli również logować się do Playera tym samym kontem na innych urządzeniach i korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu oraz ze wszystkich platform, na których jest dostępny player.pl.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764