logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player współtworzy Festiwal Cyfryzacji

  PR 04.10.2019, przeczytano 349 razy
ilustracja

TVN Digital, spółka wchodząca w skład grupy TVN Discovery Polska i operator serwisu player.pl, w ramach partnerstwa z Fundacją Digital Poland, współtworzy Festiwal Cyfryzacji. To pierwsza edycja największej inicjatywy technologiczno-edukacyjnej w Polsce, zrzeszającej kilkadziesiąt wydarzeń poświęconych najnowszym technologiom w całym kraju. Festiwal rusza już 1 października i potrwa aż 10 dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player-wspoltworzy-festiwal-cyfryzacji,384208,artykul.html

Postęp technologiczny, internet gigabitowy, sztuczna inteligencja, automatyzacja i robotyzacja – cyfryzacja przyśpiesza i wkracza w kolejne aspekty życia, stawiając nowe wyzwania przed społeczeństwami i gospodarkami. Polska ma ambicje, by dołączyć do grona liderów innowacyjności i digitalizacji, budując nowoczesne społeczeństwo i gospodarkę opartą na wiedzy. Jednym z warunków sukcesu jest stałe podnoszenie kompetencji cyfrowych Polaków.

- Festiwal Cyfryzacji to wyjątkowa inicjatywa edukacyjno-technologiczna na mapie wydarzeń poświęconych nowym technologiom i cyfryzacji w Polsce. Będziemy rozmawiać o nowych technologiach, ale w centrum stawiamy człowieka. Kładziemy nacisk na inspirację, edukację, rozrywkę, ale także poważną debatę z ekspertami i decydentami. W trakcie Festiwalu chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, by przybliżyć im nowe trendy technologiczne, pokazywać korzyści wynikające z digitalizacji w codziennym życiu i pracy, edukować i podnosić kompetencje cyfrowe. Technologie powinny służyć społeczeństwu, podwyższając jakość życia i zwiększając naszą produktywność – podkreśla Piotr Mieczkowski, Dyrektor Zarządzający Fundacją Digital Poland, która jest organizatorem Festiwalu Cyfryzacji.

- Idee stojące za Festiwalem Cyfryzacji są to dla nas niezwykle ważne, szczególnie w kontekście rozwój i popularyzacji treści cyfrowych tworzonych w Polsce. Wiele polskich firm tworzy fantastyczne materiały oparte o nowe technologie. Powstaje coraz więcej produkcji bazujących na rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości. Coraz częściej tworzony jest także kontent interaktywny. My także działamy na tym polu. Player.pl posiada całą bibliotekę wyjątkowych treści VR, produkujemy także odcinki specjalne i gry interaktywne do uwielbianych przez widzów seriali  TVN „Pułapka”, czy „Szkoła” . Dzięki temu fani są jeszcze bliżej świata telewizji, a nawet mogą go współtworzyć. Zależy nam na tym, aby coraz więcej osób mogło cieszyć się tymi nowinkami – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl

Festiwal Cyfryzacji startuje 1 października. Podczas uroczystej gali otwarcia wręczone zostaną nagrody Digital Shapers wyróżniające osobistości mające ponadprzeciętny wkład w rozwój cyfrowej gospodarki w naszym kraju. Przez kolejne 10 dni Festiwalu Cyfryzacji odbędzie się ponad 30 wydarzeń poświęconych nowym technologiom. Wśród nich m.in.: Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE 2019, czy Festiwal Filmteractive. Pełną listę wydarzeń można znaleźć TUTAJ.

10 października, czyli ostatniego dnia Festiwalu Cyfryzacji, podczas specjalnej debaty przedstawicieli świata biznesu, nauki i rządu, zaprezentowane zostaną wyniki raportu: „Technologie w służbie społeczeństwu. Polskie społeczeństwo 5.0”. Digital Summit to okazja do poważnej dyskusji na temat zachodzących zmian i próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: jak uczynić z Polski centrum światowych innowacji?

Co więcej, w dniach 1-10 października będzie można skorzystać z cyfrowych zniżek. Rabaty i wyprzedaże dostępne będą dla wszystkich, którzy w tym czasie zrobią zakupy przez internet. W ramach inicjatywy będzie można skorzystać z 30-dniowego dostępu do serwisu player.pl bez opłat.

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764