logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player współtworzy Festiwal Cyfryzacji

  PR 04.10.2019, przeczytano 258 razy
ilustracja

TVN Digital, spółka wchodząca w skład grupy TVN Discovery Polska i operator serwisu player.pl, w ramach partnerstwa z Fundacją Digital Poland, współtworzy Festiwal Cyfryzacji. To pierwsza edycja największej inicjatywy technologiczno-edukacyjnej w Polsce, zrzeszającej kilkadziesiąt wydarzeń poświęconych najnowszym technologiom w całym kraju. Festiwal rusza już 1 października i potrwa aż 10 dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player-wspoltworzy-festiwal-cyfryzacji,384208,artykul.html

Postęp technologiczny, internet gigabitowy, sztuczna inteligencja, automatyzacja i robotyzacja – cyfryzacja przyśpiesza i wkracza w kolejne aspekty życia, stawiając nowe wyzwania przed społeczeństwami i gospodarkami. Polska ma ambicje, by dołączyć do grona liderów innowacyjności i digitalizacji, budując nowoczesne społeczeństwo i gospodarkę opartą na wiedzy. Jednym z warunków sukcesu jest stałe podnoszenie kompetencji cyfrowych Polaków.

- Festiwal Cyfryzacji to wyjątkowa inicjatywa edukacyjno-technologiczna na mapie wydarzeń poświęconych nowym technologiom i cyfryzacji w Polsce. Będziemy rozmawiać o nowych technologiach, ale w centrum stawiamy człowieka. Kładziemy nacisk na inspirację, edukację, rozrywkę, ale także poważną debatę z ekspertami i decydentami. W trakcie Festiwalu chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, by przybliżyć im nowe trendy technologiczne, pokazywać korzyści wynikające z digitalizacji w codziennym życiu i pracy, edukować i podnosić kompetencje cyfrowe. Technologie powinny służyć społeczeństwu, podwyższając jakość życia i zwiększając naszą produktywność – podkreśla Piotr Mieczkowski, Dyrektor Zarządzający Fundacją Digital Poland, która jest organizatorem Festiwalu Cyfryzacji.

- Idee stojące za Festiwalem Cyfryzacji są to dla nas niezwykle ważne, szczególnie w kontekście rozwój i popularyzacji treści cyfrowych tworzonych w Polsce. Wiele polskich firm tworzy fantastyczne materiały oparte o nowe technologie. Powstaje coraz więcej produkcji bazujących na rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości. Coraz częściej tworzony jest także kontent interaktywny. My także działamy na tym polu. Player.pl posiada całą bibliotekę wyjątkowych treści VR, produkujemy także odcinki specjalne i gry interaktywne do uwielbianych przez widzów seriali  TVN „Pułapka”, czy „Szkoła” . Dzięki temu fani są jeszcze bliżej świata telewizji, a nawet mogą go współtworzyć. Zależy nam na tym, aby coraz więcej osób mogło cieszyć się tymi nowinkami – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl

Festiwal Cyfryzacji startuje 1 października. Podczas uroczystej gali otwarcia wręczone zostaną nagrody Digital Shapers wyróżniające osobistości mające ponadprzeciętny wkład w rozwój cyfrowej gospodarki w naszym kraju. Przez kolejne 10 dni Festiwalu Cyfryzacji odbędzie się ponad 30 wydarzeń poświęconych nowym technologiom. Wśród nich m.in.: Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE 2019, czy Festiwal Filmteractive. Pełną listę wydarzeń można znaleźć TUTAJ.

10 października, czyli ostatniego dnia Festiwalu Cyfryzacji, podczas specjalnej debaty przedstawicieli świata biznesu, nauki i rządu, zaprezentowane zostaną wyniki raportu: „Technologie w służbie społeczeństwu. Polskie społeczeństwo 5.0”. Digital Summit to okazja do poważnej dyskusji na temat zachodzących zmian i próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: jak uczynić z Polski centrum światowych innowacji?

Co więcej, w dniach 1-10 października będzie można skorzystać z cyfrowych zniżek. Rabaty i wyprzedaże dostępne będą dla wszystkich, którzy w tym czasie zrobią zakupy przez internet. W ramach inicjatywy będzie można skorzystać z 30-dniowego dostępu do serwisu player.pl bez opłat.

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764