logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player z oficjalnym kontem na Tiktoku

  PR 23.03.2020, przeczytano 588 razy

20 marca Player uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku, jednej z najpopularniejszych aplikacji mobilnych wśród osób poniżej 21 roku życia. Na kanale będzie można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player-z-oficjalnym-kontem-na-tiktoku,386212,artykul.html

TikTok to rosnąca w siłę aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i udostępnianie krótkich materiałów wideo. Globalny serwis w sierpniu 2018 roku zadebiutował w Polsce, gdzie ma już 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Zaczęły się na nim pojawiać także pierwsze marki. Idąc za najnowszym trendami, Player stworzył oficjalne konto na platformie, chcąc być jeszcze bliżej swoich użytkowników, szczególnie tych w wieku nastoletnim.

- Jak pokazują badania młodzi widzowie spędzają większość swojego czasu w social media, a wśród nich TikTok wychodzi na prowadzenie. Player ma moc świetnego, wciągającego kontentu dla młodzieży. Chcemy być jeszcze bliżej naszych fanów – w środowisku, które jest dla nich naturalne i dostarczać im treści w sposób, w jaki chcą je konsumować. Szczególnie że w obecnej sytuacji epidemiologicznej spędzają więcej czasu w domowym zaciszu i szukają angażującej rozrywki. Jest to dla nas nowy kanał komunikacji z młodszymi widzami - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl

Już dziś na oficjalnym kanale Playera na TikToku można znaleźć materiał o głośnym filmie Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter”. Na profilu pojawią się także fragmenty „Kuchennych rewolucji”, „Królowych życia”, „Top Model”, „Patentu na kasę” czy „Szkoły”.  

Profil Playera na TikToku powstał we współpracy z DDOB, platformą zrzeszającą 80 tysięcy twórców internetowych. Organizacja współpracuje z najpopularniejszymi influencerami w Polsce o milionowych zasięgach, posiada także ekspercką wiedzę w dziedzinie nowych mediów, szczególnie TikToka. Regularnie wspiera partnerów biznesowych w prowadzeniu efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764