logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player z oficjalnym kontem na Tiktoku

  PR 23.03.2020, przeczytano 178 razy

20 marca Player uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku, jednej z najpopularniejszych aplikacji mobilnych wśród osób poniżej 21 roku życia. Na kanale będzie można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player-z-oficjalnym-kontem-na-tiktoku,386212,artykul.html

TikTok to rosnąca w siłę aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i udostępnianie krótkich materiałów wideo. Globalny serwis w sierpniu 2018 roku zadebiutował w Polsce, gdzie ma już 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Zaczęły się na nim pojawiać także pierwsze marki. Idąc za najnowszym trendami, Player stworzył oficjalne konto na platformie, chcąc być jeszcze bliżej swoich użytkowników, szczególnie tych w wieku nastoletnim.

- Jak pokazują badania młodzi widzowie spędzają większość swojego czasu w social media, a wśród nich TikTok wychodzi na prowadzenie. Player ma moc świetnego, wciągającego kontentu dla młodzieży. Chcemy być jeszcze bliżej naszych fanów – w środowisku, które jest dla nich naturalne i dostarczać im treści w sposób, w jaki chcą je konsumować. Szczególnie że w obecnej sytuacji epidemiologicznej spędzają więcej czasu w domowym zaciszu i szukają angażującej rozrywki. Jest to dla nas nowy kanał komunikacji z młodszymi widzami - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl

Już dziś na oficjalnym kanale Playera na TikToku można znaleźć materiał o głośnym filmie Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter”. Na profilu pojawią się także fragmenty „Kuchennych rewolucji”, „Królowych życia”, „Top Model”, „Patentu na kasę” czy „Szkoły”.  

Profil Playera na TikToku powstał we współpracy z DDOB, platformą zrzeszającą 80 tysięcy twórców internetowych. Organizacja współpracuje z najpopularniejszymi influencerami w Polsce o milionowych zasięgach, posiada także ekspercką wiedzę w dziedzinie nowych mediów, szczególnie TikToka. Regularnie wspiera partnerów biznesowych w prowadzeniu efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764