logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player.pl najbardziej angażującym serwisem VOD

  PR 26.04.2017, przeczytano 518 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, Player.pl jest nadal najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania zarówno wśród legalnych jak i nielegalnych serwisów. Liczba realnych użytkowników serwisu wzrosła do 3,9mln, dając mu dużą przewagę nad konkurencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/player.pl-najbardziej-angazujacym-serwisem-vod,32275,artykul.html

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Player.pl pokonał konkurencję zyskując ponad 3,9mln realnych użytkowników. Liczba ta uwzględnia statystyki dla stron www, ich mobilnych wersji oraz aplikacji. Player.pl jest równocześnie najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania, wśród wszystkich użytkowników Internetu jak i w grupie Millenialsów (15-34).

Serwis potwierdził pozycję lidera, dowodząc, że rozumie i tworzy trendy rynkowe, jednocześnie umiejętnie wykorzystując je do budowania swojej pozycji. Najlepsza oferta, innowacyjne produkcje, współpraca z młodymi, kreatywnymi twórcami oraz różnorodność treści pozwoliła player.pl dotrzeć do największej grupy użytkowników. Także tych, oglądających wideo na urządzeniach mobilnych.

Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN powiedział: - Kolejne wyniki pokazują, że szeroki wybór rozrywkowych produkcji i najlepsze na rynku produkcje TVN, nieograniczony niczym dostęp, w dowolnym miejscu i czasie – to to czego oczekują nasi użytkownicy. 2016 rok zakończyliśmy na pozycji lidera wśród młodej generacji mobilnej. Nie osiadamy na laurach, co pokazują aktualne wyniki Gemius/PBI i zgodnie z planem jeszcze bardziej dystansujemy się od innych rynkowych graczy.

Źródło: Player.pl

www.player.pl

Dodatkowe informacje:

* badanie GEMIUS/PBI, marzec 2017, analiza przeprowadzona przez player.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764