Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, Player.pl jest nadal najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania zarówno wśród legalnych jak i nielegalnych serwisów. Liczba realnych użytkowników serwisu wzrosła do 3,9mln, dając mu dużą przewagę nad konkurencją.
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Player.pl pokonał konkurencję zyskując ponad 3,9mln realnych użytkowników. Liczba ta uwzględnia statystyki dla stron www, ich mobilnych wersji oraz aplikacji. Player.pl jest równocześnie najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce pod względem średniego czasu oglądania, wśród wszystkich użytkowników Internetu jak i w grupie Millenialsów (15-34).
Serwis potwierdził pozycję lidera, dowodząc, że rozumie i tworzy trendy rynkowe, jednocześnie umiejętnie wykorzystując je do budowania swojej pozycji. Najlepsza oferta, innowacyjne produkcje, współpraca z młodymi, kreatywnymi twórcami oraz różnorodność treści pozwoliła player.pl dotrzeć do największej grupy użytkowników. Także tych, oglądających wideo na urządzeniach mobilnych.
Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN powiedział: - Kolejne wyniki pokazują, że szeroki wybór rozrywkowych produkcji i najlepsze na rynku produkcje TVN, nieograniczony niczym dostęp, w dowolnym miejscu i czasie – to to czego oczekują nasi użytkownicy. 2016 rok zakończyliśmy na pozycji lidera wśród młodej generacji mobilnej. Nie osiadamy na laurach, co pokazują aktualne wyniki Gemius/PBI i zgodnie z planem jeszcze bardziej dystansujemy się od innych rynkowych graczy.
Źródło: Player.pl