logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Playery digital signage ułatwią życie studentom barcelońskiej politechniki

  PR 04.09.2011, przeczytano 654 razy

Tajwańska firma CAYIN Technology dostarczy odtwarzacze do 15 wyświetlaczy LCD, które zostały zainstalowane na uczelni technicznej Universitat Politecnica de Catalunya w Barcelonie. Projekt ten został wdrożony przez hiszpańskich partnerów CAYIN, firmy PGN oraz imaginArt. Nowa sieć będzie pełniła funkcję informacyjną dla studentów i gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/playery-digital-signage-ulatwia-zycie-studentom-barcelonskiej-politechniki-,13388,artykul.html

Aby informacje i ogłoszenia dotarły do jak największej liczby osób, 15 ekranów LCD 42” zostało zamontowanych na głównym korytarzu na każdym piętrze w taki sposób, aby każdy kto będzie wchodził zauważył wyświetlacz.

Dodatkowo 15-calowe ekrany zostały umieszczone przy każdej Sali wykładowej. Dzięki nim można szybko dowiedzieć się, jaki w danym pomieszczeniu będzie temat zajęć i kto będzie prowadzącym. Informacje będą wyświetlane automatycznie w oparciu o harmonogram zajęć.

Źródło: Digital Signage Today

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764