logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Playyourway: Kampania Play na Pol’and’Rock Festival

  PR 16.07.2018, przeczytano 662 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. W tym roku PLAY przygotował dla uczestników festiwalu szansę na to, aby każdy bawił się tak, jak lubi – w wersji letniej lub zimowej – #PlayYourWay! Bez limitów! Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (przy wsparciu strategicznym Melting Pot), realizację eventu i obsługę strefy PLAY na festiwalu, a także koncept i produkcję filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/playyourway%3A-kampania-play-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival,37250,artykul.html

Na festiwal Pol’and’Rock (dawny Woodstock) agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi, prowadzonymi w strefie PLAY na festiwalu. Kampanię zatytułowano #PlayYourWay, bo z PLAY bawisz się tak jak lubisz! Pod koniec lat 80-tych Jurek Owsiak zorganizował w warszawskiej Stodole koncert pod nazwą „Letnia Zadyma w Środku Zimy”. Zaskakująca forma łącząca happening z muzyką i sukces imprezy były przepustką do organizacji kolejnych imprez, w tym Przystanku Woodstock. Od tej pory pozytywne zaskakiwanie jest domeną Jurka Owsiaka, podobnie jak marki PLAY. Dlatego w swojej strefie na Pol’and’Rock Festival 2018 PLAY zrobi wszystko, żeby uczestnicy festiwalu poczuli zabawę bez limitów. Będzie tam można poczuć zarówno letnie atrakcje, jak również zimową zadymę w środku lata.

W strefie PLAY bawić się, tak jak lubią, będą również gwiazdy YouTube’a na stałe związane z PLAY. Uczestnikom festiwalu towarzyszyć będą m.in. RedLipstickMonster, ReZi, Izak i Człowiek Warga. Zobaczyć ich także można w filmie promującym strefę na stworzonej przez Plej stronie internetowej www.PlayYourWay.play.pl

Zgodnie z hasłem kampanii, użytkownik sam wybiera, którą wersję video promującego strefę PLAY chce oglądać. Przytrzymując spację, z materiału kręconego latem przeniesiemy się w taki sam obraz, tylko w scenerii zimowej. Filmy zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction (postprodukcja: LocoMotive). Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, a operatorem jest Filip Załuska. Dodatkowo w filmach ukryto 4 elementy, za których odnalezienie użytkownik otrzyma kody do wykorzystania w: HBO, Tidal, Nawigacji Play lub dogry.pl.

Zaskakujący koncept na event jest najlepszym pretekstem do stworzenia świetnego contentu. To jest właśnie brand experience, które proponujemy naszym klientom, a oni swoim konsumentom. Bardzo cenimy współprace, w których klient - tak jak PLAY - jest otwarty, a nawet domaga się łączenia różnych kompetencji i wielu zintegrowanych działań marketingowych, tworząc kampanię 360, integrującą event, digital, influencer marketing, ATL i BTL. Takie interakcje z marką, chcemy tworzyć – przekonuje Bart Biały, cretive director w Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764