logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej odpowiada za kampanię Play Next z Jimkiem

  PR 21.11.2018, przeczytano 966 razy
ilustracjastrzałka

Od 16 listopada można oglądać nowy spot Play z Radzimirem Dębskim, promujący ofertę Play NEXT. Specjalnie do tego filmu JIMEK skomponował i wykonał unikalny utwór, który słychać w spocie. Za całą kampanię odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów MediaCom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-kampanie-play-next-z-jimkiem,380224,artykul.html

Play NEXT to całkowicie digitalowa oferta, działająca na zasadzie subskrypcji tak jak na przykład Tidal. Aby zacząć korzystać z usługi, wystarczy ściągnąć aplikację i podpiąć kartę płatniczą. Kartę SIM przywozi kurier pod wskazany adres i… można zacząć dzwonić! To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy cenią prostotę i jasne zasady oferty, tak jak ambasador kampanii - Radzimir Dębski!.

Kampania z JIMKIEM wystartowała 16 listopada. Za strategię, ideę kreatywną, koncept kampanii, komunikację we wszystkich kanałach digital oraz komunikację ATL, odpowiada agencja Plej przy wsparciu strategicznym Melting Pot. Za produkcje odpowiada OTO FILM, post produkcja: Orka. Plej  również uruchomił nowe kanały dla Play NEXT na Facebooku, Instagramie i Youtube  oraz wydevelopował stronę internetową www.next.play.pl.

- To nasza pierwsza, tak kompleksowa realizacja kampanii dla Play. Play NEXT to unikatowa i nowoczesna usługa na Polskim rynku. Planując kampanię 360 kierowaliśmy się przede wszystkim digitalem, który w tej ofercie jest szczególnie ważny i płynnie przenika przez inne kanały komunikacji takie jak ATL, BTL. Od lat wspieramy PLAY w zakresie BTL, od roku jesteśmy głównym strategicznym partnerem PLAY w obszarze digital i socialu, a w tej kampanii odpowiadamy także za działania ATLowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości kompleksowego przeprowadzenia kampanii Play NEXT. Udało nam się stworzyć kreację, która jest nie tylko spójna z tożsamością PLAY, ale też w pełni oddaje to wszystko, co reprezentuje Play NEXT – nowoczesność, wolność, wygodę i unikalny brand experience – mówi Mariusz Graca, digital partner w agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764