logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej odpowiada za kampanię Play Next z Jimkiem

  PR 21.11.2018, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

Od 16 listopada można oglądać nowy spot Play z Radzimirem Dębskim, promujący ofertę Play NEXT. Specjalnie do tego filmu JIMEK skomponował i wykonał unikalny utwór, który słychać w spocie. Za całą kampanię odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów MediaCom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-kampanie-play-next-z-jimkiem,380224,artykul.html

Play NEXT to całkowicie digitalowa oferta, działająca na zasadzie subskrypcji tak jak na przykład Tidal. Aby zacząć korzystać z usługi, wystarczy ściągnąć aplikację i podpiąć kartę płatniczą. Kartę SIM przywozi kurier pod wskazany adres i… można zacząć dzwonić! To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy cenią prostotę i jasne zasady oferty, tak jak ambasador kampanii - Radzimir Dębski!.

Kampania z JIMKIEM wystartowała 16 listopada. Za strategię, ideę kreatywną, koncept kampanii, komunikację we wszystkich kanałach digital oraz komunikację ATL, odpowiada agencja Plej przy wsparciu strategicznym Melting Pot. Za produkcje odpowiada OTO FILM, post produkcja: Orka. Plej  również uruchomił nowe kanały dla Play NEXT na Facebooku, Instagramie i Youtube  oraz wydevelopował stronę internetową www.next.play.pl.

- To nasza pierwsza, tak kompleksowa realizacja kampanii dla Play. Play NEXT to unikatowa i nowoczesna usługa na Polskim rynku. Planując kampanię 360 kierowaliśmy się przede wszystkim digitalem, który w tej ofercie jest szczególnie ważny i płynnie przenika przez inne kanały komunikacji takie jak ATL, BTL. Od lat wspieramy PLAY w zakresie BTL, od roku jesteśmy głównym strategicznym partnerem PLAY w obszarze digital i socialu, a w tej kampanii odpowiadamy także za działania ATLowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości kompleksowego przeprowadzenia kampanii Play NEXT. Udało nam się stworzyć kreację, która jest nie tylko spójna z tożsamością PLAY, ale też w pełni oddaje to wszystko, co reprezentuje Play NEXT – nowoczesność, wolność, wygodę i unikalny brand experience – mówi Mariusz Graca, digital partner w agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób...
MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych
Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas
Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu...
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764