logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej odpowiada za kampanię Play Next z Jimkiem

  PR 21.11.2018, przeczytano 565 razy
ilustracjastrzałka

Od 16 listopada można oglądać nowy spot Play z Radzimirem Dębskim, promujący ofertę Play NEXT. Specjalnie do tego filmu JIMEK skomponował i wykonał unikalny utwór, który słychać w spocie. Za całą kampanię odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów MediaCom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-kampanie-play-next-z-jimkiem,380224,artykul.html

Play NEXT to całkowicie digitalowa oferta, działająca na zasadzie subskrypcji tak jak na przykład Tidal. Aby zacząć korzystać z usługi, wystarczy ściągnąć aplikację i podpiąć kartę płatniczą. Kartę SIM przywozi kurier pod wskazany adres i… można zacząć dzwonić! To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy cenią prostotę i jasne zasady oferty, tak jak ambasador kampanii - Radzimir Dębski!.

Kampania z JIMKIEM wystartowała 16 listopada. Za strategię, ideę kreatywną, koncept kampanii, komunikację we wszystkich kanałach digital oraz komunikację ATL, odpowiada agencja Plej przy wsparciu strategicznym Melting Pot. Za produkcje odpowiada OTO FILM, post produkcja: Orka. Plej  również uruchomił nowe kanały dla Play NEXT na Facebooku, Instagramie i Youtube  oraz wydevelopował stronę internetową www.next.play.pl.

- To nasza pierwsza, tak kompleksowa realizacja kampanii dla Play. Play NEXT to unikatowa i nowoczesna usługa na Polskim rynku. Planując kampanię 360 kierowaliśmy się przede wszystkim digitalem, który w tej ofercie jest szczególnie ważny i płynnie przenika przez inne kanały komunikacji takie jak ATL, BTL. Od lat wspieramy PLAY w zakresie BTL, od roku jesteśmy głównym strategicznym partnerem PLAY w obszarze digital i socialu, a w tej kampanii odpowiadamy także za działania ATLowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości kompleksowego przeprowadzenia kampanii Play NEXT. Udało nam się stworzyć kreację, która jest nie tylko spójna z tożsamością PLAY, ale też w pełni oddaje to wszystko, co reprezentuje Play NEXT – nowoczesność, wolność, wygodę i unikalny brand experience – mówi Mariusz Graca, digital partner w agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764