logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej odpowiada za kampanię Play Next z Jimkiem

  PR 21.11.2018, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Od 16 listopada można oglądać nowy spot Play z Radzimirem Dębskim, promujący ofertę Play NEXT. Specjalnie do tego filmu JIMEK skomponował i wykonał unikalny utwór, który słychać w spocie. Za całą kampanię odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów MediaCom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-kampanie-play-next-z-jimkiem,380224,artykul.html

Play NEXT to całkowicie digitalowa oferta, działająca na zasadzie subskrypcji tak jak na przykład Tidal. Aby zacząć korzystać z usługi, wystarczy ściągnąć aplikację i podpiąć kartę płatniczą. Kartę SIM przywozi kurier pod wskazany adres i… można zacząć dzwonić! To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy cenią prostotę i jasne zasady oferty, tak jak ambasador kampanii - Radzimir Dębski!.

Kampania z JIMKIEM wystartowała 16 listopada. Za strategię, ideę kreatywną, koncept kampanii, komunikację we wszystkich kanałach digital oraz komunikację ATL, odpowiada agencja Plej przy wsparciu strategicznym Melting Pot. Za produkcje odpowiada OTO FILM, post produkcja: Orka. Plej  również uruchomił nowe kanały dla Play NEXT na Facebooku, Instagramie i Youtube  oraz wydevelopował stronę internetową www.next.play.pl.

- To nasza pierwsza, tak kompleksowa realizacja kampanii dla Play. Play NEXT to unikatowa i nowoczesna usługa na Polskim rynku. Planując kampanię 360 kierowaliśmy się przede wszystkim digitalem, który w tej ofercie jest szczególnie ważny i płynnie przenika przez inne kanały komunikacji takie jak ATL, BTL. Od lat wspieramy PLAY w zakresie BTL, od roku jesteśmy głównym strategicznym partnerem PLAY w obszarze digital i socialu, a w tej kampanii odpowiadamy także za działania ATLowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości kompleksowego przeprowadzenia kampanii Play NEXT. Udało nam się stworzyć kreację, która jest nie tylko spójna z tożsamością PLAY, ale też w pełni oddaje to wszystko, co reprezentuje Play NEXT – nowoczesność, wolność, wygodę i unikalny brand experience – mówi Mariusz Graca, digital partner w agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764