logo
WIADOMOŚCI

Plej odpowiada za launch nowych baterii Max Plus Energizer

  PR 12.07.2018, przeczytano 208 razy
ilustracjastrzałka

Energizer wprowadza na rynek baterie MAX PLUS – nowe, najdłużej działające baterie alkaliczne AA w swojej ofercie. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-launch-nowych-baterii-max-plus-energizer,37214,artykul.html

Koncept kreatywny oraz realizację kampanii wprowadzającej na rynek baterie MAX PLUS marka Energizer powierzyła agencji Plej, która od 2 lat odpowiada za obsługę kanałów social media Energizer w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Pomysł kreatywny nawiązuje do tego, co – podobnie jak baterie MAX PLUS – działa i trwa jak najdłużej, bo z Energizer możemy więcej! Na fanpage’u marki  Energizer pojawi się nowy autorski content, opierający się na ciekawostkach i zaskakujących informacjach o różnych najdłuższych obiektach i aktywnościach.

- Markę Energizer obsługujemy w zakresie social media od ponad dwóch lat. Od początku współpracy postawiliśmy na unikalny content, bazujący na autorskich fotografiach oraz kreatywnych filmach DIY tworzonych w naszym studiu fotograficznym. Cieszymy się, że klient po raz kolejny obdarzył nas zaufaniem, powierzając nam launch nowego produktu – przekonuje Marta Małachowska, head of social media z agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone