logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej odpowiada za launch nowych baterii Max Plus Energizer

  PR 12.07.2018, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Energizer wprowadza na rynek baterie MAX PLUS – nowe, najdłużej działające baterie alkaliczne AA w swojej ofercie. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-launch-nowych-baterii-max-plus-energizer,37214,artykul.html

Koncept kreatywny oraz realizację kampanii wprowadzającej na rynek baterie MAX PLUS marka Energizer powierzyła agencji Plej, która od 2 lat odpowiada za obsługę kanałów social media Energizer w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Pomysł kreatywny nawiązuje do tego, co – podobnie jak baterie MAX PLUS – działa i trwa jak najdłużej, bo z Energizer możemy więcej! Na fanpage’u marki  Energizer pojawi się nowy autorski content, opierający się na ciekawostkach i zaskakujących informacjach o różnych najdłuższych obiektach i aktywnościach.

- Markę Energizer obsługujemy w zakresie social media od ponad dwóch lat. Od początku współpracy postawiliśmy na unikalny content, bazujący na autorskich fotografiach oraz kreatywnych filmach DIY tworzonych w naszym studiu fotograficznym. Cieszymy się, że klient po raz kolejny obdarzył nas zaufaniem, powierzając nam launch nowego produktu – przekonuje Marta Małachowska, head of social media z agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764