logo
WIADOMOŚCI

Plej odpowiada za launch nowych baterii Max Plus Energizer

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 90 razy
ilustracjastrzałka

Energizer wprowadza na rynek baterie MAX PLUS – nowe, najdłużej działające baterie alkaliczne AA w swojej ofercie. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-launch-nowych-baterii-max-plus-energizer,37214,artykul.html

Koncept kreatywny oraz realizację kampanii wprowadzającej na rynek baterie MAX PLUS marka Energizer powierzyła agencji Plej, która od 2 lat odpowiada za obsługę kanałów social media Energizer w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Pomysł kreatywny nawiązuje do tego, co – podobnie jak baterie MAX PLUS – działa i trwa jak najdłużej, bo z Energizer możemy więcej! Na fanpage’u marki  Energizer pojawi się nowy autorski content, opierający się na ciekawostkach i zaskakujących informacjach o różnych najdłuższych obiektach i aktywnościach.

- Markę Energizer obsługujemy w zakresie social media od ponad dwóch lat. Od początku współpracy postawiliśmy na unikalny content, bazujący na autorskich fotografiach oraz kreatywnych filmach DIY tworzonych w naszym studiu fotograficznym. Cieszymy się, że klient po raz kolejny obdarzył nas zaufaniem, powierzając nam launch nowego produktu – przekonuje Marta Małachowska, head of social media z agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ministerstwo Finansów rozposało przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych).
Jasiek Mela wspiera kampanię Renault #pomagajrzeczowo
Jasiek Mela, polski podróżnik i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej, wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami. Internetowa platforma stworzona w ramach programu Renault Handisport Team umożliwia kontakt między...
Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.
Smaki lata w kampanii Lay's
Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach...
#Placesthatmatter: Projekt fotograficzny Whirlpool dotarł do Polski
Zbiór fotografii prezentowanych podczas wystawy tworzy spójną opowieść, która ma na celu podkreślić wagę zakładów produkcyjnych regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wykorzystując do tego historie oraz punkt widzenia ludzi, którzy z pasją i poświęceniem każdego dnia przyczyniają się do rozwoju firmy oraz społeczności, w...
 
wtorek 17.07.2018, 106 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone