logo
WIADOMOŚCI

Plej odpowiada za launch nowych baterii Max Plus Energizer

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 192 razy
ilustracjastrzałka

Energizer wprowadza na rynek baterie MAX PLUS – nowe, najdłużej działające baterie alkaliczne AA w swojej ofercie. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-odpowiada-za-launch-nowych-baterii-max-plus-energizer,37214,artykul.html

Koncept kreatywny oraz realizację kampanii wprowadzającej na rynek baterie MAX PLUS marka Energizer powierzyła agencji Plej, która od 2 lat odpowiada za obsługę kanałów social media Energizer w Polsce, Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Pomysł kreatywny nawiązuje do tego, co – podobnie jak baterie MAX PLUS – działa i trwa jak najdłużej, bo z Energizer możemy więcej! Na fanpage’u marki  Energizer pojawi się nowy autorski content, opierający się na ciekawostkach i zaskakujących informacjach o różnych najdłuższych obiektach i aktywnościach.

- Markę Energizer obsługujemy w zakresie social media od ponad dwóch lat. Od początku współpracy postawiliśmy na unikalny content, bazujący na autorskich fotografiach oraz kreatywnych filmach DIY tworzonych w naszym studiu fotograficznym. Cieszymy się, że klient po raz kolejny obdarzył nas zaufaniem, powierzając nam launch nowego produktu – przekonuje Marta Małachowska, head of social media z agencji Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone