logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze

  PR 14.05.2021, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plej-partnerem-akcji-razemnampodrodze,391471,artykul.html

Razem nam po drodze z pomaganiem na 150

Za pomocą aplikacji Activy każdy swoją aktywność fizyczną może połączyć z Misją Continental i wziąć udział w uzbieraniu 50 000 złotych na rzecz Fundacji Moc Pomocy. Misja Continental rozpoczyna się 14 maja i potrwa 3 miesiące. W tym czasie każdy zarejestrowany w aplikacji Activy w Misji Continental kilometr przejechany na rowerze, rolkach, deskorolce, przebiegnięty, a także przespacerowany, przełoży się na środki, które trafią do Fundacji Moc Pomocy.

Jak wziąć udział w Misji Continental?

  1. Wystarczy pobrać aplikację Activy (dostępna zarówno na Android oraz iOS)
  2. Dokonać krótkiej rejestracji
  3. Wybrać rodzaj gry: OTWARTE i dołączyć do misji Continental

Plej też pomaga

- Wspieramy tę akcję nie tylko jako partner biznesowy Continental, odpowiedzialny za całą kampanię, ale także CSRowo jako zespół Plej, ludzie, którzy chętnie spędzają aktywnie czas i jeśli nasza codzienna aktywność może komuś pomoc, to tym lepiej, chętnie się do tego przyłączymy. W naszej agencji pracuje bardzo wielu aktywnych fanów dwóch kółek, biegania i spacerowania. Aby wesprzeć Misję Continental ogłosiliśmy własną wewnętrzną, plejową rywalizację na rzecz wsparcia Fundacji Moc Pomocy. Planujemy też szereg dodatkowych atrakcji, m.in. wspólne nabijanie kilometrów podczas agencyjnego spaceru integracyjnego. Mamy nadzieję, że uda nam się połączyć przyjemne, czyli ruch na świeżym powietrzu, który wszyscy lubimy, z pożytecznym, czyli pomocą dla Fundacji. Zachęcamy wszystkich do włączenia się w Misję Continental i wspólnego nabijania kilometrów na cel charytatywny w aplikacji Activy – przekonuje Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.

Fundacja Moc Pomocy

Codziennie ktoś ulega wypadkowi i staje się osobą niepełnosprawną. Potrzebuje wsparcia i pomocy w zapewnieniu rehabilitacji, zorganizowaniu środków finansowych, odpowiedniego sprzętu, pomocy prawnej, aby odnaleźć się w nowej i trudnej sytuacji. Misją Fundacji Moc Pomocy jest kompleksowe wsparcie osób po wypadkach i poważnych zachorowaniach. Uświadomienie ludziom ich możliwości i potencjału pomimo niepełnosprawności jest głównym zadaniem Fundacji.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764